Even uit mijn Oblivion/Skyrim ervaring, waar jij dus niets over weet kennelijk: Alchemy skill hoog: V Dure Potions: V Veel Poen: Mehrunes Razor en in Skyrim: V (Met hogere mercantile) Ownen op master: Mogelijk.
Die heb je ook niet persé nodig om te ownen. Ik heb RPG's altijd met potions gespeeld en de best mogelijke armor. En enchanten kun je ook op andere manieren dan een collectie van een paar maskers.
Die muziek van Morrowind is ook echt mooi zeg. Heb er spijt van dat ik dat nooit gespeeld heb. Heb 'm ooit een keer in mijn xbox gehad en maar 5 seconden naar gekeken. Zonde. Toen ik een xbox kocht kreeg ik daar Oblivion bij. Dacht toen 'laat ik het eens proberen'. Daarna hooked. Ben nu pas ook weer met Skyrim begonnen de op de pc nu ik wat vrije tijd heb gevonden. Zou Morrowind ook nog wel eens willen proberen. Hopelijk kan ik zo'n terugval in graphics voor lief nemen.
Bestaan ook mods dat je de graphics veel mooier kan krijgen. Als je toch op de pc speel, installeer dan een paar mods haha. een pc vraagt daar gewoon om
Inderdaad, zeker eentje zoals de mijne. Heerlijke gaming PC en ik ben blij dat ik daar, vlak voor ik het huis uit ging, nog een keertje in geinvesteerd heb. Deze kan nog wel een aantal jaartjes mee.
Oke man, bedankt voor deze opschep post Ik moet echt nodig weer aan Skyrim beginnen, weet niet waarom ik toen ben afgehaakt maar ik pak hem niet zo snel meer op
Ff een vraagje. Waar kan je het beste dragon bones en dragon scales verkopen of kun je er beter andere dingen mee doen??
Je kan er Dragonplate armor en Dragonbone weapons van maken. Verkopen kan altijd, maar moet je ff een merchant zoeken die wat geld heeft.
En moet je daar dan nog speciale skill voor hebben ofzo? Want dat probeerde ik dus al, maar die optie was er niet om dragon armor te maken.