Dat had ik dus met 1 sidequest met PUP! Gelukkig moest ik voor 1000 G toch nog een 2 e keer spelen maar alles moest dus opnieuw
Daar hoorde ik ook wat dingen over ja maar gelukkig met hem geen problemen gehad. Ik had dus gisteren weer last van een paar glitches waardoor ik niet verder kon.. Was me lamp opeens verdwenen in de City of the dead. Liep waarschijnlijk met de lamp de verkeerde kant op en de lamp verdween opeens en kwam niet meer terug en kon dus niet verder. Gelukkig vond ik dit en kon ik eindelijk weer verder na wat restarts. En later werd ik geslagen door een vijand en viel ik door een muur heen en kwam daar vast te zitten,, Wel apart dat ik nu opeens zoveel glitches tegenkom tegen het einde van de game.. Hoop dat ik de rest van de game wel weer normaal kan spelen...
Nou, net de game uitgespeeld en alle sidequests collectables gehaald.. Iets van 30 uur over gedaan. Nu alleen nog de New game+ op Apocalyps en de Crucible Dungeon.. Weet iemand of die 100 waves nog een beetje te doen zijn?
Crucible zou ik op Normal of Easy pakken. Apoc. vond ik echt niet te doen. Zorg voor wapens met +Health on hit/kill & + Wrath on hit/kill.
thx ben nu lvl 7 maar denk dat als het goekdoop kan ik gelijk mn skills ga resetten.. ik vind die linker skillset helemaal niet zo handig.. die teleport slash ofzo dmg nietgeweldig (vind em ook niet handig in gebruik, en de health die je ermee recoverd is minimaal) volgens mij is de rechter als je zeg maar ''backup'''krijgt en je op die manier de vijand kan afleiden veel beter waar hebben jullie je skills in gezet??
eeh welk begin stuk dan? want bij het beginstuk kan ik alleen een trainer, een amulet en een wapen verkoper vinden....
Ja, dan helemaal naar boven lopen ( Forge Lands) Daar ergens staat Vulgrim op een plattoon. Kijk op de kaart (Icoontje heet General Items. )
Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb alles in de Linker kant nu geupgrade en als ik teleport gebruik bij een groep vijanden is me hele leven weer vol. Maar je moet het zelf maar proberen.. Hoe kan je Vulgrim nou missen? Die kom je al tegen binnen 20 minuten in de game in The Weeping Crag. Hij zit op meerdere plekken. Maar denk dat The Fjord (aan de waterkant)en The Weeping Crag het makkelijkste zijn om naar toe te warpen.. Ik maak ook eerst me Apoc run af,, Dan zet ik hem op easy en ga ik het proberen Gebruik nu al een tijdje dat geheime wapen dat je vind in de sercret room in Arbiter's Maze van level 5... Misschien niet zo sterk maar elke klap die je me maakt krijg je 10% leven er weer bij..
thx inmiddels mn skills gereset, ga nu voor de rechter tree... lijkt me ook veel cooler die monstersdie je helpen!!
Net begonnen met Darksiders II. Goede eerste indruk, vind het RPG-element wel grappig gedaan en de gameplay is gewoon weer tof. De muziek valt me ook meer op dan in deel 1. Ik vind het wel echt pittiger trouwens, m'n ass werd net flink gekicked door Gorewood (die je moet verslaan in een quest van Thane). Al is dit tot nog toe ook de enige boss waarmee ik moeite heb gehad.
Ik adviseer je eerst verder te levelen, daarna wordt/is Gorewood makkelijker.:thumbup: Nu ben je eigenlijk nog te zwak voor Gorewood.