Vind de laatste eps vanaf die dubbel aflevering weer erg gaaf hoor!! De laatste is ook echt weer heerlijk
Hmmm ik dacht dat seizoen 8 al het laatste seizoen was... Tegenvaller.. Maar ook weer niet. Vind meestal wel na zoveel seizoenen dat het tijd is voor een einde.
Maandag krijgen we weer een Barney EP. Spoiler Weekend at Barney's After Ted and Jeannette part ways, Barney steps in as matchmaker using the supposedly-destroyed Playbook. Meanwhile, Marshall gets some unexpected attention at an art gallery opening where Lily is battling to make a good impression. Laatste EP was wat matig, ben een beetje klaar met al die EP's met het concept waar alles ze alles 9000 keer opnieuw vertellen met veranderingen.
Ach, met nul verwachtingen blijft het op dit niveau nog wel leuk. Al was alleen Barney en Ted leuk deze ep.
Spoiler Ik vind het ook gewoon belachelijk dat Ted zolang bij Jeanette blijft, terwijl zij duidelijk helemaal gek is.
Vind dat hele Jeanette gebeuren ook niet boeiend. Speelt een erg makkelijk voorspelbaar typetje. Leek wel een herhaling van vorige week. Het interesseert me gewoon weinig. Continue gezeik tussen Robin en Barney. Eeuwige gelul dat Ted weer eens een geweldige chick heeft maar de rest vindt van niet. Show me the mama en dan kan ik eindelijk eens iets anders gaan kijken .
Waarom zou dat gebeuren? Die gaan gewoon trouwen hoor. De eerste scene van seizoen 8 was toch van de laatste ep van seizoen 8? Vond ook Marshall wel weer sterk. Skittles moment moest ik echt ff hardop lachen om zijn hoofd en houding. Heerlijk!!
Ik zeg ook niet dat je zegt dat het gaat gebeuren. Maar je zegt "ik hoop dat" terwijl het volgens mij dus niet kan omdat die bruiloft de laatste ep van seizoen 8 is (dacht ik dus). Daarom vraag ik me af waarom het zou gebeuren eventueel en hoe.
Geen idee hoe, maakt dat uit dan? Dat waarom lijkt me duidelijk, Barney is veel toffer als bachelor en die hele relatie is sowieso een farce.