@lethal: Nee, tot nu toe alleen maar trips. Sowieso ben ik slecht in Team Snipers blijkbaar. Sinds ik aan mijn controller avontuur ben begonnen raak ik geen kut meer. Had er laatst nog een in BTB met 2 XBW mods maar dat telt niet. We kregen alleen slechte tegenstanders. Ah, ik zag jullie gister toch samenspelen? Ik ben trouwens voorstander van een heuse XBW battle. Throwback settings FFA.
Haha jaa we spelen al jaren samen of niet guilty! 2 vs 2 xbc halo 1 tijden \o/ Btw @Le: je mag gewoon joinen hoor
Had ff geen zin gister. Was meer bezig met team snipers uitchecken op mn gemak. Op throwback doe ik wel actief mee. Dan heb ik natuurlijk een rank om voor te spelen en heb ik teammates nodig.
Halo 4 DLC screenshots zijn majestueus Halo 4 krijgt later deze maand weer zijn beloofde mappack. Dit keer gaat het om drie extra multiplayer maps met de namen Landfall, Monolith and Skyline. Het zal dan ook niemand verbazen dat alle drie de maps zich afspelen in de ruimte. De mappack is vanaf 25 februari te downloaden.