Je speelt toch wel met je headset op he? Overigens deze game ook maar ophalen bij de GM vanmiddag op de terugweg van werk Dan even Zelda: Skyward Sword afmaken en vanavond hieraan beginnen!
Het spel neemt even een aanloop maar wordt echt wel goed na een paar chapters. Ben tot chapter 7 gekomen gisteravond op hard. Nu worden healthpacks en ammo wel schaarser:{
Voor degene die 'm nog niet hebben en misschien twijfelen: hij is 40 euro bij Free Record Shop bij inlevering van een stel games (of 1 game) met een inruilwaarde van 10 euro.
Geluid is meesterlijk, vooral in de ruimte met die diepe bassen! (niet realistisch, geluid in het luchtledige maar wel uber VET)
Iemand em al uit? Ik ben in chapter 10 net.. 1 chapter gehad met actie en dat was chapter 1.. chapter 10 is demo level. Valt dus reuze mee... alleen de horror is zelf ook gewoon minder. Maar tot nu toe chapter 2-9 wel erg goed
Ben er net mee begonnen, erg gaaf tot nu toe. Ik vind dat winkelcentrum gebied echt cool, het is weer eens wat anders he.
Ik stond wel even te kijken van die gevechten tegen mensen gelijk, voelt gewoon....weird aan in een Dead Space game. Maar voor het verhaal is het logisch volgens mij.
NICE! Ik zit nu bij de eerste weapon bench, wat is het beste om te doen? Gewoon de wapens uit de safe halen (ik heb van die limited edition en demo wapens) zoals Evangelizer en Negotiator, maar ook een Planet Cracker Plasma Cutter. is die beter dan de normale? Oh en...je krijgt later toch wel meer weapon slots erbij he? Ben effe vergeten hoe dat zat in de vorige delen.
Ik heb tot nu toe alleen maar plasma cutter gebruikt. Een of andere elite cutter ofzo zat in mn safe. Mn 2e gun was hele game een of andere force gun die geen damage deed maar wel enemies wegblies. Die heb ik nu net vervangen voor een grenade launcher met stasis.
Wow wtf. Dat is een grote verandering tov van de voorgaande delen. In die zin maken ze het wel uitdagender dan i guess, maar ook wel jammer eigenlijk.
Ik speel nu met een Machine Gun met een shotgun underbarrel. En de andere een Cutter met stroom en als onderkant een grenade launcher. ik zit ergens in chapter 10.
Je kan bij iedere weaponbench andere wapens maken/saven en in 1 van die 2 slots doen. Als je spijt hebt van een keuze moet je dus snel weer backtracken naar een bench.