[PS4] [PS3] De Games [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Shadow _O_. De eerst Colossus was easy as shit, maar de soundtrack is geweldig. Het ziet er ook goed uit. De camera en het paard rijden zijn misschien iets minder, maar het eerste kwartier is in ieder geval al een genot. Het roze cirkel is mijn stamina voor zover ik weet. Kan ik niets anders doen dan R1 los laten om de cirkel te laten vullen? Bij de eerste Colussus was ik daardoor twee keer gevallen :mad:.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    het paard rijden is expres wat latig (zeggen ze) omdat Argo huge is en onze held maar klein

Je moet argo zeg maar gewoon laten gaan en ruim op tijd bijsturen

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben teveel verwend door RDR, denk ik :p. Maar goed, op naar Colossus 2. Muziek blijft indrukwekkend. Ik vind het spel ook iets mysterieus hebben, voornamelijk met die schaduwen die je veel tegenkomt.

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het is een bijzonder spel idd, sfeerverhogend in een speciale manier.

Veel speelplezier nog ;-)

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wat was Colossus 3 voor een lang gevecht.

Ik beklom telkens zijn wapen, wanneer het kon. Vervolgens probeerde ik vanaf het wapen te springen op zijn been, om omhoog te klimmen. Dit lukte me niet en uiteindelijk viel ik. Dit ging even door. Uiteindelijk ging ik op een verhoogd stukje staan in de vorm van een cirkel. Toen hij hier op sloeg, brak een stuk van zijn armor. Wooptiedoo, ik kon zijn arm beklimmen. Eenmaal bij zijn buik aangekomen, begon ik hem te steken en te steken. Helaas viel ik ook hier een keer. Toen deze vital point uiteindelijk weg ging, ging ik naar zijn hoofd. Op de heenweg was ik wederom van het beest afgevallen, omdat ik mijn grip verloor. Gelukkig ging alles daarna perfect en heb ik hem uiteindelijk kunnen doden.

Al met al een awesome boss fight. Heerlijk is de spanning die je voelt, wanneer je aan het klimmen bent en je bijna je grip verliest. Zul jij het halen of zal je vallen en mag je alles overnieuw doen? Epic shit is epic :).

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nope.

Maar als je hem toch al hebt, check em even en laat effe weten of het wat is?:9

Lijkt me wel een leuk spelleke...

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Heeft Metal Sonic hem niet ook? :+

http://www.gamer.nl/review/47954/siren-blood-curse

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Iemand enig idee of de FF X remake ooit nog eens uit gaat komen? Ik ben dit jaar van plan FF1-10 te spelen (ben al aardig gevorderd met 1), maar dan moet 10 natuurlijk wel ooit uitkomen op PSN. :+

10. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Sleeping Dogs is echt een vet spel! Erg blij dat ik PS+ heb aangeschaft.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Mensen vastpakken en daarmee over de straten rennen en ze in auto's beuken. _O_

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Alleen die update van 2 gb duurt zo lang! :mad:

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind de combat soms een beetje clunky, maar inderdaad. Mooie PS+ game.

:cool:

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb m van de week op de x-bazar gekocht. Nog niet veel gespeeld want moet ook nog hitman, ni no kuni en dead space 3 doen maar vond het vechten wel lekker werken

Net geen Arkham maar wel mijlen beter dan alle andere open world games die ik kan bedenken

eigenlijk een klein wondertje dat dit nog zo'n leuke game is geworden als je kijkt naar de development

16. Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind de combat juist erg leuk. Leuke moves en het voelt lekker powerful aan. Ben nu net over de helft qua main missions.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het vechten is niet slecht, maar er zijn soms momenten dat het gewoon... net niet is. Soms te lange pauzes tussen animaties, ik ram op (Y) maar hij doet geen counter. Het werkte in de Batman games allemaal nét wat lekkerder.

Maar zeker een goed system tov andere games, en als je eenmaal in de flow zit zijn er niet veel klachten. En er is gewoon iks leuker dan een groep neerslaan in je ondergoed. :+ Ik ga denk ik niks anders meer aantrekken. :cool: (in de game ook niet :+)

edit: Ah, is er een counter waar je kunt zien hoe ver je bent? Ook maar eens checken.

Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  18. Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Start -> Statistics.

19. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Heeft iemand toevallig ervaringen met Ragnarok Odyssey? Ik zag dat die game nu ook verkrijgbaar was op de PSN store voor de Vita. Ben benieuwd of het interessant is. Hij is exclusief digitaal in EU, dus ik ga niet wachten op een boxed version. 30 euro is dan wel een redelijke prijs, maar bij de Nedgame is de importversie (USA) 50 euro dus dat is ook nog een flink stuk duurder.

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Leek mij ook een interessante titel, maar na wat reviews gelezen te hebben, ben ik toch een stuk minder enthousiast.....het lijkt allemaal leuk en mooi, maar schijnt nogal vrij snel in herhaling te vallen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina