[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ach ik heb m'n pc naast m'n tv staan. (waar ik 2 monitoren op heb hangen)

Via ultramon twee profielen gemaakt + snelkoppeling, die geplaatst op m'n startmenu van Windows 8. Nu kan ik door 1 druk op de knop switchen tussen de TV en m'n twee monitoren. Eenmaal op de TV start ik steambox op en heb ik geen muis of wat dan ook meer nodig.

PC aan + TV aan, start steam big picture, druk op switch knopje en ik kan los!

Is het praktisch voor in de woonkamer? Denk het niet...

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Nou dat was vooral vorig jaar zo, na die nieuwste update. Maar de laatste tijd vind ik het al een stuk beter man. Het eerste scherm van het dashboard is Home en die toont bij mij Dead Space 3 DLC in het groot en daarvoor was het ook Dead Space 3. Ik zie aanbiedingen staan voor gold members, een Happy Wars ad, het is een ad sure..maar toch van een game :D. Ik ben niet zo heel erg negatief over het dashboard eigenlijk.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    1 op de 3 dus; bizar. Helemaal als je bedenkt dat de Kinect pas om de hoek kwam kijken toen de 360 al iets van 5 jaar op de markt was.

5. Wastelander_NL

Wastelander_NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit idd:thumbs:

Ik speel nog maar een paar games op de pc, maar op een console game ik toch veel liever. Die verschillende programma's om games te kunnen spelen, daar ben ik ook echt klaar mee. Dan heb je een paar games op Steam, dan weer een paar waar je Origin voor nodig heb, en je heb nu ook al Uplay voor bijvoorbeeld Farcry 3. Dat vind ik een beetje gek worden. Ik wil gewoon 1 service hebben waarmee ik mijn games kan spelen.

En ik game ook alleen nog maar met gamepad, en dan maak je echt geen kans als je op de pc COD of BF3 speelt. Ik speel COD weer op de console en ben meteen veel beter.:)

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

WTF. Dat is echt schrikbarend veel gewoon. Als je hiernaar kijkt, lijkt het wel alsof MS de fans van 'vroeger' helemaal niet meer nodig heeft.

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Voor microsoft zijn al die veranderingen dus ook prima verklaarbaar. Voor een bedrijf is dat natuurlijk erg belangrijk, dus ja ik zie al die veranderingen nu wel doorgevoerd worden. Always online ook namelijk als je kijkt dat er 46 miljoen accounts zijn die geactiveerd zijn op live.

Microsoft heeft wat dat betreft altijd schijt aan of iets ook daadwerkelijk gebruikt wordt. Zeker als je met zulke cijfers aan kan komen zetten :p

8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, gekocht omdat het weer iets nieuws is. Bij de meeste staat Kinect al een tijdje in de hoek volgens mij...

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad! Om gewoon zo nu en dan even erbij gepakt te worden voor wat danspasjes en gekke mini-games van Kinect Adventure ongetwijfeld.

Wat we ook niet moeten vergeten is dat toen de Kinect uitkwam, de 360 behoorlijk goed te betalen was. Dus uiteraard kreeg MS er nog meer klanten bij. Nu is het echter een volledig nieuwe console en ik zie die casual gamers dat echt niet 1 2 3 kopen, tenzij de nieuwe Xbox maar 200 euro wordt ofzo...wat uiteraard niet gaat gebeuren. Denk wel dat we wat toffe games gaan zien bij E3 of misschien zelfs ervoor al.

Laatst bewerkt: 12 feb 2013
  10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Bleeergh. De nieuwe mentaliteit staat me totaal niet aan. Ik heb niks met 'always connected' en totaal geen BC zou ik echt heel matig vinden. Daarnaast ook echt matig richting de fanbase van de huidige consoles. Je kan niet van ze verwachten dat ze al die consoles verbonden blijven houden met de tv.

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Fucking geldwolven, maar die geruchten lijken dus steeds meer de waarheid te zijn. Dat wordt dus continu wachten op goeie deals, want ik denk dat er maar weinig zijn die 20 spellen full priced in een jaar willen/kunnen betalen.

12. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ach gewoon dom gelul van een niet-gamer in een zwart pak. Een console zonder BC en met 'always-connected' kan niet vertrouwen op zijn oude fanbase.

Het resultaat is dat de mensen de console (vooral in het begin) laten liggen. Kijk maar naar de WiiU. De Wii had in het begin grote populariteit, maar bij de meeste mensen die dat ding gekocht hebben ligt hij nu stof te happen en de helft weet niet eens van het bestaan van de WiiU af (lees casual gamers). Dat soort fanbase verkoopt goed maar is onbetrouwbaar. Hierdoor heb je nooit garantie dat je console goed gaat verkopen.

EDIT: overigens, de helft van zijn verhaal slaat nergens op. Hij zegt "These sports gamers will not wait until the holidays for the next console generation". Ja, die lui kopen een 500 euro console om de nieuwste FIFA erop te spelen als ze dat ook kunnen op hun 360. Yeah right.

Laatst bewerkt: 13 feb 2013
  13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Kortom...ik zal nog heel erg veel de 360 aangooien om GTA V te kunnen spelen, zelfs wanneer de next-gen console er al staat, simpel zat. Wel erg jammer als dit straks ook echt het geval is.

14. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Waar zijn die ouwe gouwe tijden toch gebleven? Ik wil gewoon gamen, klaar! :'-(

15. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Die zijn verpest door deze retard:

EDIT: zijn woorden uit 2011:
    Bron: http://www.ign.com/articles/2011/01/17/xbox-isnt-a-gaming-console-says-microsoft

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nog niet echt bij stil gestaan maar er is natuurlijk ook een kans dat XBLA en PSN games niet BC zijn. Ik mag toch hopen dat je die wel mee kan nemen, anders denk ik nog wel een paar keer na voordat ik een spel digitaal koop. Het voelt toch nog een stuk matiger als je en geen fysieke kopie hebt en geen console om hem op te spelen.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    backwards compatibility zou voor mij geen dealbreaker zijn. Maar ik hecht ook niet veel waarde aan deze bron

deze man zegt wat zijn investeerders willen horen, feitelijk bespreekt hij zijn eigen business-model zonder echt iets concreets te zeggen over hoe MS en Sony daar tegenaan kijken

En zijn uitspraken kun je sowieso op meerdere manieren interpreteren

Misschien bedoeld hij alleen dat spelers van fifa 14 op next-gen niet tegen spelers van fifa 14 op current gen kunnen spelen

of oude games op de next-gen console niet online kunnen

of wat dan ook

Dit verhaal sluit 'normale' backwars compatibilty zoals we die nu hebben nog niet uit.

Daarnaast zou ik het echt slecht vinden als de nieuwe xbox geen 360 games ondersteund , die hardware is zoveel beter dat je een hele 360 game in het geheugen zou kunnen laden :+ Dus dan emuleren ze het voor mijn part maar in een aparte software laag of wat dan ook.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    las laatst ergens op een board dat, als deze specs zouden kloppen, dat niet mogelijk zou zijn. Iemand anders opperde een duurdere variant waarop BC wel mogelijk zou zijn. Daar zou ik iig voor tekenen. Ik hoop trouwens ook dat de vorige gen nu wel te emuleren is.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.779
    OK, Gamestop is uiteraard niet de meest objectieve bron, maar toch. :+

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Toch hebben ze gelijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.