[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Nou, wat ik meer denk dat er gebeurt is dat er daadwerkelijk wel meer mensen de consoles kopen, maar dat dan enkel nog de echte AAA games worden gekocht. En zelfs die games zullen door veel gamers pas gekocht gaan worden als ze een stuk goedkoper zijn. Er gaan bij zo'n beslissing denk ik aardig wat developers omvallen.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En dan krijg je bij iedere game nu ook weer die MP erbij meer "bang for your buck" maar of de kwaliteit daardoor beter wordt is de vraag.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Amerikanen is best stug volk en de 2e hands markt is gewoon huge daar, dus zo gek is het niet als ze het links laten liggen. ;)

    @xboxlol: Ja, helaas... Ik zou me trouwens doodschamen als bedrijf met zo'n figuur aan de top. :+

    Maar Bill Gates was eigenlijk net zo gek...

    [yt]IY2j_GPIqRA[/yt]

    8)
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Als ik zoveel centjes zou hebben zou ik ook zo gek doen, hoor. :+
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Bill Gates ok, maar Ballmer is gewoon een crackhead. :+

    [​IMG]
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Sinds balmer daar loopt vind ik Ms ook echt minder..

    Ik ga het denk ik lekker bij PC gaming houden!
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Bill gates is een superheld, beste reddit AMA aller tijden :+

    En 60% die afhaakt geloof ik niet. Maar de attach-rates gaan wel flink omlaag want veelmensen gaan nog maar een paar games per jaar kopen

    dus nog minder releases die risico durven te nemen en nog meer nadruk op de echte grote franchises

    zou jammer zijn

    Denk wel dat er in de US meer afhakers zullen zijn dan hier, daar heb je veel meer van die abonnementdiensten waar je een game opgestuurd krijgt voor een weekje en die je dan zeg maar huurt met optie tot koop. Gamefly en dat soort dingen?

    Die kunnen wel ophouden als elke disc maar 1 keer geactiveerd kan worden

    niet? heb je daar een bron nog van ergens? Zo verschillend is de architectuur toch niet, je zou denken dat met zo'n sprong in specs emulatie echt 0 probleem zou zijn

    of ging het er puur om dat er zoveel overhead voor het OS en randzaken is dat je een stuk minder dan de 8GB voor de games over houd en dus een hele DVD in het geheugen laden niet gaat passen ? :+
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2013
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, daar zat ik ook al te denken. Ik ben echt een console gamer geworden, maar als het echt gaat worden zoals de geruchten. Dan koop ik liever een nieuwe game PC...
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Voor de PS3 zit je wel met een compleet nieuwe architectuur. De hardware van de 360 zou net iets te zwak zijn, ook al is de architectuur wel enigzins hetzelfde. Bron heb ik niet meer, lees echt teveel van dit soort geruchten atm :+

    Ik game nauwelijks meer online, Halo 3, Gears 1 en Halo 4 zijn de games die ik redelijk wat online heb gespeeld. Verder niet. Ik heb er daarnaast totaal geen moeite mee om oudere spellen te spelen. Dus dat wordt wachten totdat de prijs daalt naar onder de 30 :)

    Daarnaast wordt een game-pc met deze geruchten ook steeds interessanter.

    Op Steam kan je gewoon AL je spellen nog spelen.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    PS4 zou ik niet kwalijk nemen als die geen BC had. Dat zou jammer zijn maar begrijpelijk.

    Maar MS is zo bezig om mensen over generaties en devices heen aan 1 account te binden dat dat dan ook wel van 2 kanten moet komen.

    Ik zou erg teleurgesteld zijn als niet mijn hele gamertag met alles erop en eraan (behalve misschien savegames) mee verhuisd naar de nieuwe hardware en ik dus ook de games die eraan gekoppeld zijn gewoon kan blijven spelen (dus mijn aankoopgeschiedenis van XBLA moet ook mee en makkelijk te herstellen zijn op de next-gen)
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Je weet dat je op de PC Steam moet gebruiken he? :+
    Dus ook geen tweedehands spellen etc. Op de PC is dat allemaal wel geaccepteerder nu. Dat gaat ook wel gebeuren bij de console gamers. Ook al duurt dat nog een paar jaar.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar wel al je spellen altijd kunnen spelen, ongeacht 'de generatie', Steamsales waarbij je spellen als Deus Ex: HR voor 4,- kan kopen, mods, de wereld aan indie-spellen etc.
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat weet ik. Steam heeft tenminste goede deals... MS niet! ;)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja klopt maar dat gaat over een paar jaar op de consoles ook wel komen.
    PC loopt altijd voor met dingen.
    Ik hoor hier ook vaak dat mensen het niks vinden dat je altijd online moet zijn waar dat bij de PC games normaal is tegenwoordig. Denk dat de console gamers gewoon geen verandering willen en daarom meer roepen dat ze die dingen niet willen. Over een paar jaar is het "normaal"
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is toch niet zo? Ik meende dat de spellen die dat eisen compleet worden afgebrand door pc-gamers.

    Steam kan iig offline

     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    precies, steam staat helemaal los van je hardware. Dat is een platform-onafhankelijk gebeuren.

    Als jij een nieuw apparaat koopt en je logt in met je steam account kun je zo al je spellen weer spelen

    en daarnaast, PC games kosten +/- 66% van wat console games kosten? Even grofweg gemiddeld genomen?

    Als je kijkt naar RRP van grote games is het op de consoles toch vaak €59,99 terwijl de PC versies qua prijs dan ergens in de 40-45 euro range liggen
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt wel mee. Origin verplicht het ook vaak in het begin was er veel gedoe. Maar dat is meer omdat het nieuw is niet omdat mensen het heel erg vinden.
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Daar heb je wel een punt mee, want mijn PC, laptop en zelfs foon hebben 24/7 internet en boeit me niks. Gaat misschien meer om dat je online "moet" zijn. Maar of MS daar mee komt... Ik hoop het, alleen MS zijn vieze geldwolven en nu al 60 tot zelfs 70 piek te vragen voor on demand games die je in de winkel voor 20 kan halen is voor mij een slecht teken...
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dat komt omdat "wij" nog steeds hoesjes en de DVD's willen hebben. :+
    Van mij mogen ze het al jaren zoals de PC doen. Ik hoef niet per se zo kast vol te hebben met games. :)
     
  20. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Ik snap al die ophef over backwards compatibility niet echt eigenlijk. Het is een luxe die we hebben mogen meemaken van de PS2 > PS1. Verder is het eigenlijk nooit ergens succesvol gedaan (naar mijn weten) Ik bedoel, op de 360 kan je ook maar een select aantal games spelen van de xbox 1. En dan niet eens de toppers Otogi 1 en Otogi 2.

    Vroegâh was ook niks BC. Het is nou eenmaal console gamen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina