Ik heb nog vertrouwen in de campaign en zal ook wel online spelen en als t echt niks blijkt te zijn heb ik 30 ander AAA games nog in maart
Geen idee, maar hij had sowieso al aardig wat shit over zich heen gekregen. Er zijn er trouwens al 3 weg bij Epic... als het er ondertussen niet al meer zijn.
Dat gaan ze niet naar buiten brengen. Toen iemand hem op twitter vroeg over DBNO eruit gaf hij als antwoord "LOVED.THAT CHANGE". Klonk voor mij heel sarcastisch en andere mensen zeiden dat ook. Maar zullen het nooit weten.
Tuurlijk was dat sarcastisch... ik hoop nog steeds dat hij keihard terugkomt met een game die dit keer wel echt Badasserer is!
Wat is DBNO precies? Dat hoop ik ook. Met een brute nieuwe Xbox 3/720 game komen straks, we gaan het zien.
WTf? Als ik nog ooit een kroeg opricht noem ik 'm zo incl. hetzelfde logo Geniaal. Gears of War 2 map zeker?
Aha! Was dat niet die 'XL Raven Down' map met die krater in het midden (heb Gears 2 amper gespeeld dus moet even mijn geheugen opfrissen )?
Haha, ja een verneukte grote versie van Raven Down. In de begintijd gingen we altijd stekkertrekken als die map voorbij kwam!
Dat sowieso, maar van Gears 2 was dat de gaarste map... net als Hail. Mijn favo's waren Ruins en River, en meeste gespeelde was Blood Drive. Vooral met Wingman.
Ik las wel dat ze met nieuwe shit voor de campaign komen? Dat je bijvoorbeeld middenin de campaign zit en er breekt gewoon een soort 'horde' mode uit?