LOL, ik zie het. Wel grappig dat ze zoiets in de game stoppen en netjes dat ze het vanuit de community oppikken.
Dergelijke achievements zaten ook al veel in de eerder games. In deel I had je nog veel van die foto momenten, hier vervangen door kills. Vind dat prima, dan kan iedereen een redelijk eind komen met de game.
Ik ook en ben benieuwd wanneer ik de code krijg voor de BioShock Infinite Industrial Revolution PC-game die je nu al kan spelen!
Ben wel benieuwd naar die statue, want de kwaliteit is meestal wel goed bij hun. Big Daddy was ook echt prachtig en tenminste niet zo'n cheap ass ding...
Zal wel resin zijn. Die big daddy had ik ooit sealed gekocht voor 40,- en verkocht voor 120...ik zoek em eigenlijk nog geopend
Krijgen we straks zo'n goedkoop plastic geval die zo omvalt. Nee, kan eigenlijk niet... alle 2K figures/statues waren resin dus moet deze ook zijn! Big Daddy's zijn veel geld waard man...
Ik heb een neca figure. Maar die collectors ed van deel 1 gaat voor 50,- nog ofzo op ebay :-( . Van deel 2 had ik gekocht op release..werden die later echt voor bijna niks weggegeven
Veel meer zelfs, figure alleen ook. Maar klopt ja, had ik ook met deel 2... volle prijs voor betaald en toen lag die opeens voor 20 piek ofzo in de grabbelbak bij FRS! Maar er zit wel een vinylplaat bij, leuk voor later!