[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 jan 2013.

1. Jordi95

Jordi95 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je een punt, misschien komt mijn verbazing wel doordat Maicon voor mijn team op zijn plek zeer waardevol is.

Ter illustratie: http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#jNlLmvDiO56:360

Ik ben erg blij met dit team, ik wil alleen voor de afwisseling een land erbij maken, maar nu ik net ben begonnen met het kopen van Italiƫ slaat de twijfel toe, Spanje lijkt mij ook wel wat, ik kan zowel Spanje als Italie met alle goede spelers kopen als ik wil dus wie van jullie heeft ervaring op dit gebied?

Laatst bewerkt: 13 feb 2013
  2. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lloris voor Hart?

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Is Maicon niet te aanvallend ingesteld voor een RB, heb zelf om die reden voor Sagna gekozen.

Is Ashley Cole een betere LB dan Evra?

4. Amersfoorter

Amersfoorter Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ben wel weer ff klaar met die gekke gare niet fijn spelende pacewhorehybridprutsteampjes dus ben weer terug bij mijn oude vertrouwde 352.
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#eQOzCWFmnI1xn:ps3
    Wat bij een 352 BPL ook wel leuk is als je LCB bijv. Kaboul is, je LCDM IF Sissoko en je CAM Nasri dan kan je op LM Ribery zetten. Ik heb de coins er nog niet voor maar ben wel van plan dat te gaan doen. Bale beviel me bij fifa 12 al niet zo op links. Hij had (en heeft) 4* weak foot maar met die voet schoot hij bij mij net als Bastos met rechts en Valencia met links. Beroerd dus. Meer mensen (nog steeds bij fifa 13 ) last van?

5. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Bij mij is Bale prima, vooral in 352 is hij perfect vanwege zijn loopvermogen. Ribery zou ik daar niet neerzetten, is zonde! Zo vaak komt een LM niet echt in scoringspositie bij 352, hij zal ook moeten meeverdedigen.

Wel eens over nagedacht om een linksback op Lm neer te zetten? (Clichy bijv)?

6. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind Bale ook een heerlijke speler! Snel, sterk en een goed schot.

7. samson

samson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Vond Ribery echt een waste of money.. Had hem op LF in 5221 formatie maar het was helemaal niks. Valt me toch op dat de vaak dure spelers alleen maar tegen vallen. Ribery, Ibrahimovic, Walcott IF, Reus IF, Hazard enz.

9. markdragie

markdragie Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Is je verwachtingspatroon niet gewoon te hoog? Ikzelf kan niet oordelen ik koop eigenlijk nooit zulke dure spelers.

10. Jordi95

Jordi95 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel meevallen, Maicon sluit zo af en toe een keer bij om zich aan te bieden voor de bal en trekt soms een sprint langs de zijlijn in de hoop de bal te krijgen en voor te kunnen zetten, maar hij heeft verdedigend nooit gaten laten ontstaan, hij staat bijna altijd goed gepositioneerd, dus ik vind hem zeker de beste rechtsback en stel hem nog liever op dan Micah Richards. Hij is zowel aanvallend als verdedigend een geweldige speler.

Ik vind Cole vooral voetballend iets fijner en ik heb het idee dat hij minder klunzige fouten maakt dan Evra, Evra is puur op kracht en koppen wel wat beter maar dat compenseert niet genoeg vind ik, ik zou het als ik jou was zelf een proberen:)

11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Ja denk dat dat wel meespeelt. Je verwacht voor die prijs toch dat die spelers wat extra's hebben en dat valt vaak tegen. Maarja moet toch ergens voor sparen he. Ga nu maar voor Ronaldo sparen, ben al halverwege:lol:

12. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt voor de info, ga het morgen zelf testen! Ik heb Cole nu als LB en Sagna als RB, ik ga echter ook Maicon op die positie testen.

Wie is in een BPL 4-1-2-1-2 de beste optie als RM? Ik heb momenteel Lennon.

13. Amersfoorter

Amersfoorter Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ja wel aan gedacht. Ik zal het eens proberen maar je RM en LM pikken ook wel eens een doelpuntje mee. Clichy zal denk ik 9 van de 10 kansen missen of op de keeper stuiten. Maar je hebt gelijk als ik naar de goals bij m'n andere team kijk. Had eigenlijk gedacht dat ze er al meer in hadden liggen :) Heb nog zo'n 50k op de trade dus als dat binnen is ga ik Bale eerst wel weer proberen.

Krijg Clichy niet op 9 chem. Ook niet met K. Toure. Of zit futhead hier fout?
    http://www.futhead.com/fifa/squads/5773196/

Laatst bewerkt: 14 feb 2013
  14. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Wat is volgens jullie de beste belgische keeper, geen proto..

15. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ben eindelijk van 41212 afgestapt en hoorde veel verhalen over 352 dus dat speel ik ook nu.Dit is mijn team Mandanda
    Luiz Yanga Kaboul (gewoon 3 snelle op den duur kompany)
    Sandro(80versie) Fellaini (denk op den duur toure)
    Zogbia Podolski Valencia (denk op den duur bale,heb podolski puur voor het schot)
    Torres Van Persie (gekozen voor goeie dribbel en koppen ipv snelheid zoals remy of sturrigde)

Hoor graag van jullie als jllie dingen anders zouden doen want dit is de 1ste x dat ik deze opstelling gebruik Alvast bedankt.

16. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ben eindelijk van 41212 afgestapt en hoorde veel verhalen over 352 dus dat speel ik ook nu.Dit is mijn team Mandanda
    Luiz Yanga Kaboul (gewoon 3 snelle op den duur kompany)
    Sandro(80versie) Fellaini (denk op den duur toure)
    Zogbia Podolski Valencia (denk op den duur bale,heb podolski puur voor het schot)
    Torres Van Persie (gekozen voor goeie dribbel en koppen ipv snelheid zoals remy of sturrigde)

Hoor graag van jullie als jllie dingen anders zouden doen want dit is de 1ste x dat ik deze opstelling gebruik Alvast bedankt.

17. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18

Leuke teams! Al tijdje met pique gespeeld? Wat vind je ervan?

Mijn twee teams tot nu toe.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#gNsfSoDvPeO:360

en

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#fU3C2M8CPeQ:360

18. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Waar haal je al die coins vandaan joh? Puur door te handelen of er wat geld in gepompt?

19. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Handelen. Speelt het spel al tijdje en handelen gaat altijd prima! Daarnaast misschien 2400 MSP erin gestopt die ik gekregen had door vorig jaar op laatst nog wat spelers te verkopen!

Dit jaar namelijk niet besloten om in november alles te verkopen voor geld. Wel alles verkocht voor coins maar niet verkocht voor geld dit jaar dus daarom kon ik het besteden toen de markt crashte!

20. samson

samson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij het lekkere teams :)
    Ik heb nu 12 wedstrijden met pique gespeeld en vind hem aardig lekker spelen.
    Ik vind hem verrassend snel lopen voor zijn stats passen gaat hem ook goed af.
    en het koppen is geweldig. sinds ik benzema en pique kan ik te minsten soren van uit corners.
    Had stiekem graag je handel methode willen weten:)

Deel Deze Pagina