In principe weet je alleen dat je de beste internet verbinding hebt, dus wat dat betreft zal het zeer waarschijnlijk zijn dat je niet lagt dan wel stoort.
Heb opzich wel weer eens zin in Call of Duty, misschien toch maar ergens goedkoop bemachtigen, is MW3 nog wel wat waard? Die kreeg ik bij mijn 360 en heb hem maar 1x gebruikt
Zo net ook maar een eentje gekocht Iemand verkocht hem voor een leuk prijsje, en het leuke was nog dat hij 1 straat verder van mij woonde. Dat is altijd makkelijk\o/
Lol speel nu mijn 3e potje zombies op de nieuwe map. En daar is nu alweer een glitch waar je niet dood gaat en de zombies je niet kunnen raken. :{
Die zijn er al heel veel, maar dat is altijd zo. En ze worden gewoon gepatched. Maar wat is het probleem in deze? Je hoeft niet te glitchen. Toch?
en niet te vergeten dat het een best grote map is, glitches gaan gevonden worden. Bij ascension in black ops 1 vond ik die glitch dat je op alle daken kon komen wel leuk hoor
Mochten er mensen zin hebben. Dan kan je me altijd even toevoegen. Vault Tec NL Heb helaas nog geen headset:{