Was vanmidag even een nieuwe controller aan t halen bij gamemania en toch ook maar DS3 mee genomen. Ook al zou het dan iets anders zijn dan 1 en 2, ik vond de eerste 2 delen zo vet dat ik het toch maar een kans moet geven (en raak eindelijk een beetje uitgekeken op BF3 )
DS3 is ook geen slechte game ofzo.. In tegendeel zelfs, tis awesome.. Op die paar stukjes Gears of War na.. Maar die zijn er heel weinig
Ach, en GoW speel ik ook altijd met veel plezier Ik had hem niet direct gehaald vanwege al dat gezeik over microtransacties en day 1 DLC enzo maar dat ga ik maar gewoon negeren en lekker necromorphs knallen
Vond het eerste uurtje ofzo maar meh... echt niks bijzonders maar toen ontplofte er van alles, vloog ik door de ruimte en zit nu ineens weer als vanouds met Isaac in een EVA suit in een verrot ruimteschip wat vergeven is van de necromorphs Heb nog wel een vraagje, ik had een code bij mn game voor 3 extra wapens. Planet cracker plasma cutter en negotiator en evangelizer nou heb ik die derde ge-equipped maar ik voel me verschrikkelijk overpowered met die bonus wapens. De rb van die evangelizer sloopt alles en kost niet eens veel ammo gaat dat snel over als ik ze niet upgrade of blijft dat zo en kan ik ze beter uit elkaar halen en zelf wat proberen te maken om het spannend te houden?
Gebruik anders gwn je plasma cutter. Dat doe ik grootste gedeelte. Heb nu een dubbele plamet cracker plasma cutter xD
dat deed ik in de vorige dead spaces idd, alle upgrades op de rig en de plasma cutter en de rest negeren Maar aangezien ze zo'n mooi wapen bouw systeem hebben bedacht moet ik daar ook maar wat mee doen hoe maak ik een dubbele plasma cutter, kan ik die andere uit elkaar trekken en dan combineren met die planet cracker?
Ik heb een extra planet cracker tip gebouwd. Toen die op zowel lower als upper tip gezet haha. Dus een dubbele plasma cutter, maw dubbele ammo. Heb als secondary een zaag. Maar die doet zo weinig dmg
Ik heb er ook bewust voor gekozen om die bonus guns niet te gebruiken. Ze zijn vooral aan het begin veel te sterk.
Uitegespeeld. Geweldig spel, had hem gewoon meteen direct op launch moeten kopen ja er is teveel launch dlc voor en micro transactions zijn stom maar je merkt er geen zak van als je gewoon gaat spelen game is echt AAA en okay het lijkt tegen woordig meer op GoW (meets Event Horizon, the Thing en Prometheus in die volgorde) dan op RE maar ondanks dat het geen echte survival horror is is het wel een hele hele vette actie-game Leuk ook dat er nu echte sidemissies in zitten en ik ben zelfs benieuwd hoe het is om deze in co-op te spelen (als je in je eentje speelt heb je er helemaal geen erg in dat het ook in co-op zou kunnen. Dus is echt alleen een leuke extra die niets afdoet aan de SP imho) Moet nog maar zien of de nieuw GoW ook zo'n vette campaign heeft Vond hem beter dan DS2. Niet beter dan 1 , maar een goede voortzetting van de weg die ze met 2 zijn ingeslagen
ermm ja, ik heb gister zowat de hele dag gespeeld Geen idee hoe lang er op de teller staat, had achteraf misschien beter op hard kunnen spelen maar knalde er op normal zo lekker doorheen dat ik niet wou stoppen
Ja ok. In chpt 2 heb ik t op hard gezet want ik blies er doorheen ja.. Er is alleen geen chievo voor toch? Maar ik hou niet van te easy
15:18 over gedaan, dat is best lang als je bedenkt dat het Normal was wil nu new game + gaan doen maar dan hou ik mn colectibles niet? Dan eerst nog maar ff via chapter select alles op hard halen en alle collectibles pakken denk ik en als ik het dan nog steeds leuk vind een new game + op classic mode ik speel btw alleen maar met classic aim, vind dat echt beter passen