Maar kan je wel gezamenlijk een stad maken? Je kan toch alleen steden helpen die naast je zijn en niet met z'n allen een stad maken?
Klopt maar we kunnen wel onze steden laten samenwerken. En eigen stad maken is toch veel fijner? Lijkt me kut als iemand steeds mijn dingen aanpast.
Met z'n hoevelen kan je dan op 1 'wereld'? In de Beta kon je maar 3 steden (3 spelers dus) maken en 1 groot ding in het midden.
Je hebt 16 verschillende stukjes land (ook minder dacht ik), die kunnen verschillende personen of een en dezelfde persoon bezitten. Dus je kunt met zijn 10'en 16 stadjes bouwen, maar ook met 1 of 16. Zo heb ik het begrepen althans. LeLas wanneer gaan we weer eens minecraften, ik slacken jij diamonds x-rayen?
Valt er nog ergens iets te krijgen, voorgaande beta niet meegedaan. Niks te doen dus wil wel even testen eigenlijk.
Even een paar random screens (mag trouwens toch wel? ) Beta is maar een uur inderdaad, alleen kan nu niet meer een nieuw stadje maken, vreemd gedoe Misschien even een andere server proberen. Was trouwens wel totaal verkeerd begonnen waardoor het verkeer helemaal de mist in ging maar daar is de beta voor
Ja inderdaad, daar moest ik even een screen van maken Maar speelt leuk weg , morgen weer even bouwen, even kijken of ik dan wel de mensen wat meer tevreden hou.
Ik wacht wel op de volledige game. Zullen we een sandbox stadje maken gelijk? Dus nog zonder taken maar wel met elkaar, beetje aankloten.