Ik heb net even gegoogled en de Xbox 360 versie van de BioShock Ultimate Rapture edition komt alleen uit in de USA... Europa moet het doen met alleen een PS3 versie. Echt kut, want ik wilde deze editie eigenlijk kopen, maar ja, dat wordt dan maar op zoek gaan naar de losse versies!
LOL, die puzzles worden wel steeds irritant moeilijker in die game! Maar wel al bijna alle awards unlocked.
Haha, nee was het maar waar. Het is een BioShock Infinite themed mini-game ja met een klein verhaaltje er om heen waar je keuzes moet maken. Hiermee unlock je in-game items voor BioShock Infinite. Ik heb nu al cash, lock picks en gear unlocked voor o.a. damage boost, extra sprint etc.
Erg leuk om het als bonus te ontvangen. Helaas geen pre-order voor mij, tenzij ik een dubbel exemplaar wil....
Ik heb de game preordered bij Amazon.co.uk en heb die code/bonus ook. Nog niet gebruikt nog (nog tijd zat) ...
Die puzzles worden echt kut. Ik ben ergens op de helft en het is flink puzzelen nu. Je krijgt op het einde ook nog een reward en die is afhankelijk van de keuzes die je hebt gemaakt... ben benieuwd wat ik krijg!
Alright, netjes! Maar het zijn toch geen exclusives die ik zonder preorder niet zou kunnen halen in de fullgame toch?
Geen idee eigenlijk, kan best. Wel die gears en wapens (een shotgun en sniper) zijn exclusives zo ver ik weet...