[XOne] Assassin's Creed III [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 nov 2012.

  1. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar in Assassin's Creed zit je gelukkig niet 3 games lang keuzes te maken zodat je maar 3 keuzes krijgt.
    Misschien vind ik het allemaal niet zo erg omdat ik Desmond's verhaal en dat gedoe over The First Civilization nooit echt interessant vond.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Art van AC blijft dope.
    [​IMG]
     
  3. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij, en dat basseer ik op de pas gereleasde trailer, kun je in de DLC je eigen wolf pack op vijanden af sturen... :D
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dat vind ik dan iets tever de fantasy kant op gaan en die SP DLC over Washington slaat imo ook nergens op.

    Ik had liever gezien dat ze wat meer deden met het originele verhaal. Vooral een bepaalde scene met Haytem en Connor. Dat waar ik op doel is in het origineel echt verschrikkelijk.

    Ik zal niet te vaak kritisch hier zijn, maar goed, je kan ook bijna niet anders. Hopelijk maken ze in de toekomst een hoop goed met deze franchise, dat moeten ze wel bij Ubisoft imo.
     
  5. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah ligt eraan hoe ze het introduceren.. Als het wilde wolven zijn die binnen 2 minuten naar je luisteren is het fantasy. Maar als hij ze krijgt van een andere indianen stam ofzo die ze al van pups af aan hebben getraind, dan kan het nog dicht bij de realiteit liggen.
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Sorry hoor, maar wat een onzinnig iets. Je kunt wolven op vijanden afsturen?
    Welke dronken debiel bij Ubisoft heeft dit bedacht? |:-
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan toch ook andere Assassins op enemies sturen dus waarom niet wolven.
     
  8. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Je kunt je hond toch ook leren een krant op te halen?

    Zo debiel is dat dus niet...
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    jullie maken een geintje zeker?

    Hoe vaak is het in de geschiedenis van Amerika voorgekomen dat een half indiaan een meute afgerichte wolven op iemand afstuurde?

    In deel 1 en 2 kom ik historische karakters tegen in de daadwerkelijk nagebouwde steden.
    In deel 3 ben je dompteur van circus Renz?
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja en in het echt liep Ezio samen met Da Vinci rond en maakte die vliegtuigen voor hem.
    Kom op het is een game.
     
  11. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt wel alsof het een wedstrijdje wordt wie het beste AC 3 kan afzijken.
    No offense, maar alles wat nu nog voor AC 3 wordt gereleased is standaard troep volgens sommigen..
     
  12. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nog steeds mijn landkonvooi niet gebruiken. Dit is al een tijdje geleden aangevallen. Ook is het niet mogelijk om een nieuwe te maken, want dan staat er 'inventaris vol'.
     
  13. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Terwijl ac3 voor mij een prima game is al vond ik revelations het beste.

    Tapatalk HD
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hier (weer) aan begonnen, vanaf sratch. Moet zeggen dat het toch wel gaaf is. Ziet er echt ook strak uit. Sfeer is ook goed. Wennen aan de wat gewijzigde controls. Hoe chain je kills? Met (B) counter je, daarna (X) voor een strike, en dan ... ?
     
  15. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies wat jij zegt. Met B een counter en dan een tegenaanval. Gewoon even rechtsonder kijken en je ziet het vanzelf.
    Ik weet nog wel wat ik fout deed aan het begin van AC3. Ik probeerde steeds op mijn vijanden te locken met LT, maar in AC3 gebeurt dat automatisch. Misschien dat het daar fout gaat.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2013
  16. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    IMO is deel drie de slechte assasins creed tot nu toe. Prima om een nieuwe setting te gebruiken en het verhaal is zo slecht nog niet. Maar probeer niet een combinatie te maken van AC en RDR want daar waan ik me elke keer in. Daarnaast zijn er ook ontzettend veel elementen uit RDR imho -.-
     
  17. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Omdat je kan skinnen en op een paard kan rijden?
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hmm dat gevoel had ik niet echt. RDR kwam niet bij me op tijdens het spelen. Echter moet wel zeggen dat ik het niet de beste AC vond die ik gespeeld heb. Maar goed, misschien is het wel verzadigd.
     
  19. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Het enige wat ik eigenlijk minder vind aan deze AC is de setting. Ik vond Italie in de Renaissance echt geweldig. Voor de rest heb ik helemaal niks aan te merken op de game. Ja er zitten wat glitches en bugs in. Maar het is ook een redelijk grote wereld waar van alles gebeurd, dus zo vreemd vind ik dat niet. Zeg niet dat het normaal is, maar ik sta er niet van te kijken. Ik vermaak me echt prima met de game en snap niet al het gezeik er om heen. Van mij mogen ze nog prima doorgaan, alleen hopelijk met een betere setting volgende keer.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit nu in seq 4/5, paar vraagjes daarover
    Speel dus jonge conner, jaar of 16?Die frontier zit ik dus nu en daar is enorm veel te doen; feathers, trinkets, viewpoints, couriers, hunters, forts, etc, etc. Moet je dat allemaal in deze sequence doen? Of kun je dat later ook doen, met ander personage of moet je dan gewoon de sequence replayen ?

    Frontier is wel cool, vind ik ...
     

Deel Deze Pagina