Bale vind ik niet zo heel fijn spelen, ik speel net zo graag met Afellay of Schurrle. Bale voelt toch niet zo heel snel/behendig aan, maar kan wel heerlijk schieten. Mijn team is inmiddels ook alweer redelijk aangesterkt, sinds ik tijdens de kerst vrijwel al mijn coins verkocht had. Arjen Robben is echt een held van me aan het worden. http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#jOpgenFIPh3:360
Deze week maar weer eens een silver eredivisie team gemaakt. Lukoki vind ik echt lekker spelen, verder nu ook Nordfeldt IF op goal is ook een aanrader. Iemand verder nog ervaring met een dergelijk team?
Op futhead heeft dit het wel gedaan: http://www.futhead.com/fifa/squads/4696612/ Als je dit team nu maakt krijgt Alves maar 7 chem
@jenss, klopt ik speel nu ook met Maicon op 7 chem (merk er niks van). Eindelijk ook eens 21 uit 7 met mijn team
Wat doen jullie als een team gaat vervelen, maar je wel alles ermee wint? Begin het team nu al een beetje zat te worden namelijk.
- een non-rare gold team maken - een zilver team maken en het daarmee proberen - een skill squad maken en de trukendoos openen - orgineel / raar team maken bijvoorbeeld met spelers afkomstig uit ivoorkust/ghana/japan enz
Let ff niet op posities, kon deze niet wijzigen op tablet. Trouwens: eredivisie silver UPS dit jaar zijn Fischer, Finbogasson en Van rhijn. Zieke stats heeft van rhijn, fischer en finboga heb ik nog niet gezien.
Van Rhijn en Fischer worden echt voor absurde prijzen verkocht. Over een aantal dagen zal dit wel flink gezakt zijn of niet? Zag net trouwens dat ik opeens 1,2 miljoen coins heb. Geen idee wat ik ermee moet.
Serieus?! Misschien spelen, verkopen (niet hier uiteraard) of weggeven? En ja ze zullen flink gaan dalen. Nu ze net uit zijn is er nog weinig aanbod en is er een hype. Morgenmiddag zullen een aantal al flink gedaald zijn.
Heb zelf een leuk eredivisieteam waar ik wat mee spel. En die zijn niet zo duur. Vind het maar niks om met teams als Barca en Real ect te spelen. Hm, dan koop ik morgen wel de nieuwe van Rhijn, en misschien ook maar gelijk Fischer.
Ook net begonnen aan FUT, voor het eerst. Ik zie hier allemaal bedragen voorbij komen waar ik van denk: Hoe kom je aan zoveel coins? Ben zelf net naar de Vierde Divisie gepromoveerd met mijn team, speel alleen online. Zijn er nog tips/tricks om aan geld te komen dan?