Ik snap dat je het niet leuk vind, maar hier kan Bol toch niets aan doen? Tis je eigen schuld. Niet slim om zoiets te annuleren als je weet dat er een tekort is, en dan elders bestellen in de gok dat ze er daar genoeg hebben.....
http://www.ugo.com/legend-of-zelda/legend-of-zelda-hyrule-hystoria#.UQwmRx1X_po Beiden dus limited, maar de CE is nog meer gelimiteerd ofc
Nu nog afwachten of ik het boek krijg van Bol.com Volgens de bestelstatus is verwachte levertijf 06-02-2013 Van de LE versie van ACII heb ik wel de factuur gekregen maar nooit de game zelf. Volgens die idioot van de klantenservice zouden mijn bejaarde buren de game gestolen hebben
Zaterdag mn Hyrule Historia (Normale Editie) ontvangen van bol.com mooi dingetje Binnenkort op mn gemak doornemen. Limited edition komt ergens rond maart binnen maar die hou ik lekker sealed
Yeah, Bol krijgt 'm weer op voorraad, meteen eentje in de preorder gezet met m'n 15 euro aan kortingsbonnen Dus binnenkort die binnen, en mocht Amazon.de de LE nog leveren hou ik die lekker geseald in de kast
Vandaag het boek binnengekregen en zojuist een beetje doorgebladerd. Het is echt gigantisch. Het geeft je meteen weer de drang om ze allemaal weer te gaan spelen. Ook wel tof hoe de tijdlijn nu werkelijk in elkaar steekt en hoe Zelda eigenlijk is ontstaan. Ook alle tekeningen met de verhalen van de characters erbij is erg interessant (Een futuristische Zelda?).
Pfff, nachtje doorgehaald maar eindelijk maar eens Skyward Sword uitgespeeld Blij ook wel, dat einde is echt heel cool. Kan nu al niet wachten op Zelda WiiU
Wat kakt Skyward Sword naar het eind in zeg, qua kwaliteit. Je merkt dat er een beetje gehaast is met het afkrijgen van de game op het eind. Prima game verder hoor, maar dat recyclen van omgevingen en bad guys is niet echt iets waar ik op zat te wachten.
[yt]lYvFIkIRYS8[/yt] Nieuwe Zelda met voice-acting? Dit is een fandub en zeker niet slecht. Ik ben wel in voor een iedereen-behalve-Link-voice cast EDIT: Damn. Nu wil ik sowieso een voicecast. Dit maakt die hele cutscene zoveel meer episch. [yt]sAEkG8oRmj0[/yt]
Great, m'n Hyrule Historia van Bol.com is vertraagd naar 5 april en m'n CE van Amazon.de is zonder enig bericht gecancelled. Waarom is het zo godsonmogelijk om dit boek nog te krijgen
Ook ja. Die heb ik bij Bol besteld omdat ik nog €15 aan kortingsbonnen had, maar dat gaat nu dus nog tot april duren... Dat ik de CE nog ging krijgen leek me al sterk.
Dan heb ik goed nieuws voor je (en nog mooi geprijst ook); http://www.cheap-comics.com/legend-zelda-hyrule-historia-p-12526.html NL shop, zéér betrouwbaar (bestel er zelf altijd mijn comics).
Als je ooit eens je Majora's Mask Adventure Set kwijt moet ben ik wel beschikbaar voor een spotprijsje. Oh, enne: