Enige wat ik kan vinden nog, rest ligt vast ergens op zolder. In ieder geval qua PS1 shit, PS2 had ik verkocht met games. Vooral PatrickGTA op GTA II doet het hem.
Beide hadden ze iets geweldig, PS1 was mijn allereerste console. Later kreeg ik een N64 maar had daar niks mee. Destijds waren dat tijden dat mijn ouders ook games kochten om te spelen zoals X-Files en Xena.
PS2 was dan weer echt een console waar ik echt veel meer op heb gegamed. Prachtige tijden. GTA III spelen bij een maat op zijn pc, huilend vragen of ik een PS2 mag met Vice City. Vervolgens bij Neckermann een PS2 met Spider-Man DVD in bestelling gedaan en Vice City los gekocht alvast. Na een week ofzo nog geen PS2 binnen, was gestolen door chauffeur van pakketje. Twee weken later eindelijk een PS2 gekregen met Kingdom Hearts. Waren echt kut weken,
Vice City wel al binnen maar geen PS2. Ook geen internet destijds dus af en toe naar de bibliotheek om screenshots en cheats van Vice City te bekijken.
Met PS3 heb ik eigenlijk geen boeiende herinneringen, aantal geweldige games, maar console heeft me nooit kunnen bieden. Deed me helemaal niks, al kwam dat waarschijnlijk omdat ik was overgestapt naar Xbox 360. Zal ook niet snel voor een PS4 gaan denk ik, interesse blijft meer in een nieuwe console van MS.
Klik om te vergroten...