[Algemeen] Next Generation PlayStation

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    AHA! Je irriteert je minder, maar je irriteert je wel nog! :cool:

    ;)

    Smaken verschillen. De Dualshock was al niet meer mijn favo toen de Duke langskwam. Ik speel ermee, irriteer me er niet aan, maar vind wel dat het beter moet en kan. ¯\_(ツ)_/¯
    September Durango, November Orbis. Hopelijk gaan de prijzen meevallen. :+
    Ik zie iig niet weer een €599 gevalletje komen.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    16 nov omdat Sony Computer Entertainment dan 20 jaar bestaat. Heb overigens echt totaal geen probleem met de PS3-controller, ik speel zelf zonder rumble. Boeit me echt geen flikker, ja de 360-controller ligt lekkerder in mijn hand maar zodra ik een game speel let ik er echt totaal niet op.

    Weet het nog goed, kreeg een PlayStation met een of andere RPG. Tot op heden weet ik de naam echt niet meer. Was een game waar je op het begin in de ruimte zat op een schip, beetje aan het praten was met iedereen en toen wegging met je schip. Voor de rest weet ik er niks meer van, mede omdat ik hem toen had teruggebracht en een snowboard game meenam. Kut! Meteen omgeruild en toen begon het pas met Crash Bandicoot. Crash, Spyro, Driver, Tekken 3, Rayman, Oddworld, Croc, Ape Escape, GTA en meer _O_.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2013
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is dit ergens op gebaseerd of weet je meer? :+
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat zou leuk zijn!:thumbs:
    Hopelijk dan ook in europa, wordt een beetje moe dat we altijd als laatste aan de beurt zijn met consoles. :mad:
     
  5. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Japan en VS ja, Europa wss zoals altijd weer in het begin van het volgende jaar...
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh ja, het gerucht was natuurlijk dat Europa Orbis pas in 2014 zou krijgen. Geeft wat extra tijd om geld bij elkaar te sprokkelen. (positief denken!)

    Hopelijk wordt Durango wel een wereldwijde launch.
    Ik weet helemaal niks. Alleen een geruchtje gelezen waar september werd genoemd + Destiny wat rond die tijd uitkomt (wat cross gen hoort te zijn).

    En nu we het toch even hadden over vroegah ben ik mijn oude spulletjes gaan opzoeken
    [​IMG]
    We hadden ook zo een dikke PS2, maar later geupgrade naar deze slim. Eigenlijk dé game die ik daar kapot heb gespeeld is Amplitude.
    Overall eigenlijk betere herinneringen aan de PSX



    Waar teh fuck heb ik de rest opgeborgen? :+ Soul Reaver, Spyro, Driver, Tomb Raider, MediEvil 2. Hmpf. Ach, de 3 in de spoiler waren ook awesome.

    En kijk eens hoe innovatief Sony met de controller is geweest. :+
    [​IMG]

    En wat is de nieuwe Eyetoy eigenlijk lelijk.
    [​IMG]
    jaja, beetje stoffig.

    Foto gemaakt met de Vita, dus dat draagt ook bij aan de lelijkheid.

    Hopelijk weet Sony met de PS4 weer een beetje van die oude magie terug te krijgen. De PS3, ondanks zijn awesome games, voelde altijd wat zielloos aan.
    Om te beginnen moet deze terug komen :cool:
    [yt]ZE_iCgBUacQ[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2013
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ha, ik heb mijn (fat!) PS2 hier in de vitrinekast staan, incl zo'n blauwe standaard die je erbij kon kopen (heb zelfs ook die je eronder kunt doen als ie gewoon plat ligt:9)...samen met FF7 en FF8 (nonplat), een memcard (met hoesje!), alle SSX games, MGS(nonplat), MGS2 en MGS3 en natuurlijk de controller. Zelfs de doos heb ik nog (staat op mijn comic-kamer)....ik bewaar dat soort zooi altijd.:+



    Ik weet dat het zeer waarschijnlijk niet gaat gebeuren, maar man wat zal ik stiekum hard lachen als de 20ste geen PS4 aangekondigt wordt....de ultieme anti-stunt!:b:
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Enige wat ik kan vinden nog, rest ligt vast ergens op zolder. In ieder geval qua PS1 shit, PS2 had ik verkocht met games. Vooral PatrickGTA op GTA II doet het hem. :cool:

    [​IMG]

    Beide hadden ze iets geweldig, PS1 was mijn allereerste console. Later kreeg ik een N64 maar had daar niks mee. Destijds waren dat tijden dat mijn ouders ook games kochten om te spelen zoals X-Files en Xena.

    PS2 was dan weer echt een console waar ik echt veel meer op heb gegamed. Prachtige tijden. GTA III spelen bij een maat op zijn pc, huilend vragen of ik een PS2 mag met Vice City. Vervolgens bij Neckermann een PS2 met Spider-Man DVD in bestelling gedaan en Vice City los gekocht alvast. Na een week ofzo nog geen PS2 binnen, was gestolen door chauffeur van pakketje. Twee weken later eindelijk een PS2 gekregen met Kingdom Hearts. Waren echt kut weken, Vice City wel al binnen maar geen PS2. Ook geen internet destijds dus af en toe naar de bibliotheek om screenshots en cheats van Vice City te bekijken. :emo:

    Met PS3 heb ik eigenlijk geen boeiende herinneringen, aantal geweldige games, maar console heeft me nooit kunnen bieden. Deed me helemaal niks, al kwam dat waarschijnlijk omdat ik was overgestapt naar Xbox 360. Zal ook niet snel voor een PS4 gaan denk ik, interesse blijft meer in een nieuwe console van MS.
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb voor de PS2 nog in de rij gestaan om 1149 gulden af te tikken. :')

    SSX en Fifa zoveel erbij, vooral SSX echt veel gespeeld, kan me nog een kerst herinneren toen mijn ouders naar center parcs gingen en ik thuis bleef.
    Toen met een maatje echt 12 uur ofzo SSX gespeeld, toen ik later in bed lag zag ik alsnog ''de piste'' op me af komen als ik mijn ogen dicht deed.

    Later nog verkocht met 20 spellen ofzo en een Xbox gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2013
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat wil ik ook altijd, maar na een jaar of 2 wordt toch altijd beslist dat het misschien wat veel ruimte inneemt en de garantie is toch verlopen...
    :'-( Achteraf altijd spijt van.
    Dat doe ik vaker bewust. :D Bij de Xbox en 360 een game gekocht voor ik het apparaat zelf had. Voor de 360 was dat Kameo en voor de originele Xbox was het de almachtige awesome game....
    [​IMG]

    Serieus, AI was geweldig. imo leuker dan Tony Hawk


    Ik baal er nog steeds van dat ik de Xbox verkocht heb om de 360 te kunnen bekostigen. Financieel een slimme zet, nostalgisch gezien had ik een bord voor mijn kop. :/
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Epic _O_

    PlayStation 1 hier ook helemaal kapot gespeeld, letterlijk. Voornamelijk de Tony Hawk, Crash Team Racing, GTA games en veel platformers zoals Crash en Rayman deden het hier goed. Samen met wat maten Tony Hawk spelen was ook episch! In Tony Hawk's Pro Skater 4 ook alles op 100% behaald, zelfs alle gaps gehaald 8) Toen de PS2 al lang in de winkels lag speelde ik nog steeds op de PS1 omdat ik er geen geld voor had. Uiteindelijk vanwege de prijs een Gamecube gekocht en niet veel later een Xbox omdat die console gewoonweg goedkoper was dan de PlayStation 2. Altijd spijt van gehad, omdat de exclusieve titels van PlayStation me altijd meer hebben aangesproken dan die van Xbox of Nintendo. PlayStation 3 veel later aangeschaft dan de Xbox 360 maar nooit zoveel op gespeeld als ik had gehoopt. Dat komt eigenlijk alleen omdat multiplatform games qua performance beter werken op de Xbox 360 en ik dus bijna altijd die versie van een game haal.

    Ben heel benieuwd hoe dit op de volgende generatie gaat zijn. Sowieso haal ik beide apparaten op de release in huis, gewoon omdat het nu wel kan en vroeger niet :)
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hoe laat Nederlandse tijd is de 'onthulling' eigenlijk? Midden in de nacht? :'-(
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    11 PM UK Time, dus 0:00 s'nachts hier in Nederland.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Dinsdag op woensdag of woensdag op donderdag. Eerste toch? :+
    Valt wel mee qua tijdstip, valt live te bekijken dus.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Laatst bewerkt: 16 feb 2013
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [yt]iN9mfdrmyfQ[/yt]

    Nou nog de PS3, PSP, VITA en woensdag de PS4 \o/
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Best wel korte filmpjes, mocht wel uitgebreider en langer eigenlijk. 8)
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.600
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Waarom beginnen ze bij een filmpje over de evolution of Playstation niet bij het begin, bij Nintendo? :+
     
  19. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Gaan jullie livestream volgen ? Ik wel, heb toch vakantie :)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk. Dit is net als een E3 persconferentie, maar dan met de garantie dat het awesome wordt. Geen Wonderbook, geen Kinect, geen fucking Usher.

    Hoop ik. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina