[XOne] Dragon's Dogma [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 jun 2012.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  2. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Hetzelfde gold voor jou. Zag jou 'm ook spelen en ik dacht: Is ie er al? Lekkere actie van Capcom dit :p
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Huh, das knap. Heb de game helemaal niet meer, al tijden niet meer :):
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik dacht ook al: WTF heeft die het over. 8)

    En het was mijzelf nog niet eens opgevallen, maar wel domme actie. Ben benieuwd of het nog erger word als er mensen die nieuwe edition gehaald hebben. Ik wacht i.i.g. af.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Vraagje: Als je New Game plus opstart in deze game, blijven je Rift Crystals dan ook staan op de plekken waar je ze heb neergezet of worden die gereset en naar je inventory gestuurd?

    Edit:
    Heel fijn, dan kan ik gaan inslaan als ik ze te koop zie.

    Die 10 miljoen achievement gaat nog wel lastig worden. Iemand tips???
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2013
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.333
    [yt]mOI2F2Rh768[/yt]
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De kans dat dit DD2 is? Wat denken jullie?


    Capcom is imo niet echt een bedrijf wat 2 fantasy RPG's tegelijk maken. Ze zijn pas begonnen met Dragons Dogma, dus om dat nu al te dumpen is (hopelijk) te vroeg.
    Dat berichtje op het einde is een roep om hulp, misschien kun je dat geven via Pawns? (hoewel de stijl van het menu eerder sci fi lijkt dan fantasy.

    Hm... Moeilijk... :+ Is het wishful thinking van mij of is er echt een kans dat dit DD2 is?

     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dit is of DD2 of in ieder geval de spiritual successor voor next-gen, kan niet anders toch

    DD was een enorme investering voor Capcom, daar zat een lange termijn idee achter
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dingen die ze moeten behouden:
    Sfeer (donkere nachten, groene landschappen)
    Open world
    Mythische monsters.
    PAWNS en alles wat ermee te maken heeft.
    Gemakkelijk kunnen switchen van Vocations
    High Bolide en Maelstrom.
    Controls.
    Gevechtsysteem
    Muziek

    Wat mag veranderd/verbeterd worden:
    Graphics.
    Verhaal. (hoeft niet, vond het wel oke zoals het was)

    Zo. :+

    Man, wat ga ik teleurgesteld zijn als het niet DD2 is. :p
     
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af wat Ono er mee te maken heeft, hij is niet betrokken bij de ontwikkeling van Dragon's Dogma maar ik heb ooit wel gelezen dat hij weg was van Skyrim, dus misschien is het een apart project van hem?
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Vraag mij nog steeds af dit is echt geen gameplay? Maar een filmpje ?
    Overigens lijkt dit verdacht veel op Dragons Dogma 2 .

    Dingen waar je dit aan kunt herkennen:
    -Sfeer
    - Zag volgens mij een elf ras?
    - Draak
    - Hoe de warrior het vuur blokkeert met zijn schild, komt veel overweg van Dragons dogma .
    - De tekst op het einde, hint duidelijk naar Dragons dogma.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit was niet ingame, allemaal mooimakerij.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoezo is dat een duidelijke hint naar DD?
    Dat groene etc past totaaaal niet bij DD. Maar zoals ik eg, de tekst kan verwijzen naar pawns.
    ingame niet, wel in engine. Dus iig geen target render of CG.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Hey Dulle, op de vorige pagina had ik een vraagje, meer voor jouw. Heb je nog tips voor die 10 miljoen achievement in deze game???
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, niet echt. Daarom had ik geen antwoord gegeven. :+ Ik ging volgens mij op een gegeven moment gewoon wat dure random wapens kopen en verkopen en toen had ik opeens de achievement...
    Daarna ging ik verder spelen en had ik het eigenlijk op mijn gemak kunnen halen zonder te proberen. :p

    Deze tip lijkt me dan het beste? http://www.trueachievements.com/a164455/the-coin-collector-achievement.htm
    In post game kun je dat wel pas doen...

    Kijk, dit is bij heel veel games waar ik flink wat tijd in stop van toepassing bij mij: Ik speel, maar verdiep me er verder niet echt in. Ik ben een slechte bron van tips. Volgens mij kun je voor een hoop dingen het nog beter aan Modder vragen, omdat hij zich vooraf wel al wat beter in wat zaken had verdiept. (al ging dat meer over vocations/de perfecte build) Maar zo ben ik niet. Ik speel en zie wel waar ik uit kom.

    Yup, na 200 uur en alle achievements weet ik nog steeds zo goed als niks. :D
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dit is al voldoende hoor Dulle, maar de volgende keer zal ik me voor deze game wel richten tot Modder. ;)

    Ik heb al miljoenen verzameld en als ik die beschrijving lees unlock ik de achievement binnenkort.

    Zit inmiddels alweer in NG+ en het is mooi om te lezen dat er ook exlusieve en lucratieve quests zijn voor NG+.

    Ik las dat de beloningen varieren van 250K tot een miljoen en de beste tip is The Everfall, al heb ik altijd het idee dat dat een low level gebied blijft.

    Heb trouwens ook voor het eerst afstand gedaan van mijn vette DLC armor, omdat die Royal Guard Armor ook wel vet is.

    Zowaar in mijn laatste PT nog 3 achievements gehaald, waarbij ik op een totaal van 33/50 zit nu. Kruip langzaam aan dichterbij.

    Ik zal zo ook even kijken wat de Ur Dragon oplevert, qua loot en of achievements.

    Ga er vanavond zeker nog mee aan de gang, deze game.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Heb even wat random DD toppers toegevoegd op mijn friendslist van Live. Nu 2 pawns met die omgekeerde 8 gerecruteerd en Reese en ''Emma'' gedumpt.

    Wel gelijk anderhalve balk van die Ur Dragon af voor die weer weg vloog.

    Ik zit trouwens nog maar aan het begin van NG+, voor ik van die Pawn in The Everfall moet voor een quest.

    Mijn vraag was of ik ergens Wakestones of Shards kan aanvullen, buiten die enkele die je kan kopen???

    Ik heb ze nodig ivm de Ur Dragon en ik wil niet zover gaan dat ik ze straks voor een end quest nodig heb, want dan wil ik ook door tot de volgende NG+.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Van de secret achievements moet ik alleen Peace, Servitude en Serpent's Bane nog. Iemand een idee wanneer ik die kan halen en waar het beste???

    En dan Madelaine haar winkel nog. Dat kan zeker pas na dat ik bij de Duke ben geweest?
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Voor mij voldoende voor aanschaf:
     
  20. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina