Moet je snel zijn want ze vliegen de winkel uit! http://www.theverge.com/2013/2/15/3990934/npd-january-2013-sales-figures-wii-u
Ze hadden het ook niet uit kunnen brengen, zie het als een leuke extra. Al met al heeft het ding wel mooie graphics. Mario ziet er veel beter uit dan op de wii. Echt vet om Mario in HD te spelen
Serieus? Alleen als je em gratis bij een pak melk krijgt moet je erover nadenken. En dan ligt het er nog aan wat voor melk.
Tja, ben nooit voorstander geweest van de naam Wii U.. Zit teveel "Wii" in.. Al die huismoeders denken "ik heb al een keer een Wii gekocht en die staat te stoffen. Wat houd je dan over (ja dit is gechargeerd en overdreven), de casual & hardcore gamers... "Hmm Zombie valt wat tegen, Mario 2D heb ik al op de 3DS en Wii gedaan, tja.... En dan is er ook nog een grote groep die gewoon weer een sterke console wil qua hardware prestaties... Ik zie het zeer somber in, en dan gaan Microsoft & Sony straks knallen op de E3 met hun nieuwe consoles..
Ik ben nog steeds erg geïnteresseerd in de Wii U maar het duurt nog wel tot volgend jaar voordat ik er één ga aanschaffen.
Je weet dat je de WiiU kunt verkopen? Had ik toch serieus overwogen om straks voldoende geld te hebben voor de next-gen consoles. Ik ga in de zomervakantie wel 3 tot 4 weken werken om voldoende geld bij elkaar te sparen om er één te kunnen kopen (waarschijnlijk nieuwe Xbox).
Ja, maar met mijn geluk zul je zien dat er dan nét een exclusive game uitkomt wat ik graag wil. Behalve als ik em niet verkoop, dan komt er niks leuks voor uit. Ik houd em nog even. Vooral gezien ik em samen met mijn zusje had gekocht, dus ik kan moeilijk iets waar zij ook voor heeft betaald verkopen. ___ Ik kan vreselijk tekenen (serieus, dat is geen valse bescheidenheid), maar als ik dan iets post op Miiverse is het wel altijd leuk om te zien als je een Like Ja krijgt. Erkenning! edit: Holy fuck. Vergeten hoe het save systeem werkte voor NSMBU. Kan ik dus een aantal levels weer opnieuw gaan doen.
Wat is het spelen van de multiplayer van Mass Effect 3 op de Wii U toch hopeloos , totaal geen multiplayer matches te vinden . (ja ik weet dat op de Xbox 360 versie er meer te doen is en er meer matches beschikbaar zijn, het is alleen zo jammer) En een ongelooflijke lompe besturing met de gamepad .
Hier hebben ze het omgedraaide gedaan van de Dualshock. Bij de DS irriteer ik me aan de ligging van de linker joystick, maar hier aan de ligging van de rechterstick. Vind het al vervelend bij Nintendo Land en NSMBU, het moet dus al helemaal vreselijk zijn bij games als Mass Effect. En daarbuiten is ie te lomp voor snelle actie. Niet dat ie vreselijk in de hand ligt, maar ehh... vind em gewoon wat te groot. (jaja, de Pro controller is er ook, maar Nintendo krijgt neit nog meer geld van me! ) edit: Yay, zit nu bij het cassismoeras bij NSMBU. Langzaam maar zeker ga ik vooruit.
De pro controller zorgt er eigenlijk voor dat je het hele bijzondere van de Wii U, de gamepad, dus eigenlijk niet meer nodig hebt en het bij spellen als Mass Effect helaas dan niets meer en minder is dan een simpele port (met veel minder extra's dan de andere consoles).
Het aansturen van je teamleden (dus waar ze naar toe moeten), snelle toegang tot de speciale mogelijkheden van jezelf en je mede spelers. Een kaart van de omgeving en bij Multiplayer laat het de stand zien van het aantal kills e.d. Helaas werkt het allemaal iets te lomp en in het heetst van de strijd kijk je eigenlijk nauwelijks op het scherm. Verder is het spel natuurlijk volledig speelbaar op het scherm van de gamepad.