Allemaal dingen die voor Mass Effect niet nodig zijn. Die toegang tot je powers is useless. Ik zou het niet anders kunnen en willen dan de manier waarop het op 360 is; radial menu oproepen waardoor de game pauzeert. Ik wil het niet eens in real time doen. Al helemaal niet als je daarvoor je ogen van de tv af moet halen. Off screen play is natuurlijk altijd wel handig om te hebben. Maar de rest...
Inderdaad, de rest vertraagt het spel op een manier die in tegenstelling tot de andere consoles en de pc nu wel je leven kan kosten in het spel. De andere manier kan overigens ook nog steeds, ze doen alsof de Wii U manier beter is maar eigenlijk is het alleen maar irritant en omdat de gamepad zo lomp is heb je eigenlijk dan de minste versie van het spel .
wtf Wii U. Ik ga een paar keer achter elkaar af in hetzelfde level. Krijg ik dit te zien: Sure... Ik ga steeds af, dus ik ben de juiste persoon om tips te gaan geven. Klinkt logisch.
http://www.giantbomb.com/off-tv-play/3015-7482/ edit: Blijft een stom savesysteem voor NSMBU. Pas bij een kasteel kunnen saven. WAT ALS IK EERDER WIL STOPPEN NINTENDO? Verder spelen met 'tegenzin' dus.
Dat is altijd zo geweest bij deze serie Dulle. Maar je kunt wel degelijk eerder saven; op elk moment. MAAR, zodra je dan de volgende keer verdergaat, kun je dat niet nog een keer doen en moet je dus een kasteel ofzo uitspelen. (toch?? of vergis ik me nu met de andere Mario's??)
Ja, maar je zou toch verwachten dat het inmiddels anders is? Nintendo blijft met alles ouderwets bezig. 'Vroeger' was zo een save systeem in orde. Nu niet meer.
Je beseft niet hoe slecht ik kan zijn bij vlagen. En als ik geen zin meer heb wil ik gewoon stoppen, want anders ga ik me alleen maar meer irriteren en ga ik onnodig vaak af. Niet die ouderwetse bullshit goedpraten he! Is gewoon een onhandig, ouderwets systeem wat al jaren geleden vervangen had moeten worden.
Maar je kunt toch gewoon tussentijd saven zoals ik al aangaf....?? Dus echt een probleem is het niet. (en effe een oppepertje voor Dulle; deze Mario is ook echt wel wat pittiger dan zijn voorgangers, dus kop op!)
Haha, ok, dus ik ben niet helemaal slecht. Zo vreselijk als je je zorgvuldig bij elkaar gespaarde levens langzaam (snel) ziet wegsmelten. En ja, dat was ik alweer vergeten. Geen idee hoe dat moet. Toch maar eens opzoeken. Nog steeds niet ideaal, maar blijkbaar niet zo vreselijk als ik dacht.
Hoezo dat? Ik steek er zo veel tijd in als ik wil, niet als waartoe de game me wilt dwingen! Watch Dogs gaat waarschijnlijk ook op de Wii U uitkomen gezien ie nu te koop staat op Gamestop en Bestbuy. Niet dat ik em voor de Wii U ga kopen, maar goed dat er toch wat 3rd party support is.
Interessant, mag ik vragen waarom niet voor de Wii U? (als je hem gaat kopen) Het lijkt juist met al die hacking mogelijkheden die dan op een ander scherm worden getoond (ingame op de andere consoles neem ik aan) het ideale spel voor de Wii U, zo kan je ogen houden op de omgeving maar ook ondertussen de hacking mogelijkheden uitvoeren op de Gamepad. Ik hoop dat het spel inderdaad er voor komt .
Ik houd hoop dat ie voor Durango/PS4 komt, en dan speel ik het liever daarop. Anders nog liever de 360 vanwege de controller. Wii U is er alleen voor de exclusives. Of er moeten wel heel grote voordelen zijn tov andere console versies.