Hoe bedoel je je houdt je collectibles niet? Die artifacts enzo? Heb je ook alle side missions gedaan enzo? Ik ben 15u onderweg ook en in chapter 15/19
Ikzelf heb alle achievements gehaald, op de 3 extra modi na. Nu begonnen aan classic. daarna pure survival en als ik dan nog niet genoeg van het spel heb hardcore.
als ik new game + kies en dan voor classic ofzo kies dan staan mn collectibles weer op 0 per level volgens mij (hij maakt dan ook een nieuwe save game aan) dus speel nu in dezelfde safe game op hard kan daar alleen niet die alle sidemissies achievement halen want daar telt ie de co-op missies ook voor mee?
Ik word niet goed van hoeveel ik moet schieten in chapter 18. Chapter 18 en 19 zijn me toch slecht designed pff.. Spoiler en die endboss battle haha wat een aanfluiting
laatste paar chapters zijn wat zwak idd. Het deel van de game wat een beetje a la Prometheus is vond ik het minst sterke vond het deel in de sneeuw (wat volgens mij dan weer wat van the Thing geleend is) wel heeel erg sterk net zo spannend als de stukken in de ruimte imho en leuke afwisseling enige rare wat ik wel vond aan het sneeuwgedeelte is dat wanneer je in ADS gaat je ineens geen last meer van de wind hebt en op gewone snelheid beweegt
goeie tip, heb ik meteen gebruikt bij mijn eerste playthrough waar ik nu mee bezig ben*) Hoewel ik na de eerste paar levels heel hard DS2 miste (dit deel voelt toch echt wel heel anders) heb ik nu zo rond chapter 10 echt de smaak te pakken. Door de snelheid en hoeveelheden vijanden heb ik uiteindelijk mijn trouwe plasma cutter er maar uit moeten gooien en loop nu met een combo force gun met electrified ripper in de ene hand en een pulse rifle met grenade gun in de andere. dat gaat een heel stuk beter, ik kom nu echt om in de health packs die ik uitspaar..... Uiteindelijk waarschijnlijk nog weer verslavender voor me dan deel 2, stomme loot-systeem Na mijn eerste playthrough de co-op maar eens proberen, ben daar wel benieuwd naar. mag je dan meteen je gemaakte guns uit je eerste playthrough houden daarvoor * hoopt van wel*
Game schijnt qua verkopen erg tegen te vallen voor EA...dus tja wat doe je dan....je stopt de hele franchise. Misschien waren de 5 miljoen verkopen verwachtingen iets te hoog EA? Sowieso...wat er allemaal in dit artikel staat wordt je niet vrolijk van. EA is lekker bezig. http://www.videogamer.com/xbox360/d...ble_following_poor_sales_of_dead_space_3.html DS3 was al bijna gecanned? Actie over horror? Moest aanvoelen als Mass Effect? Fuck outta here zeg.
Pfff wat een trieste zaak. Zou mij niet verbazen als de schijnbaar tegenvallende verkoopcijfers (deels) juist door EA-interference veroorzaakt is.
Ik denk echt dat het komt door de berichten dat het wat meer ging focussen op actie, tijdens E3 co-op beelden laten zien. Het is niet waar vele fans op aan het wachten waren. Maar sowieso dat EA 5 fucking miljoen verkopen verwachtte van DS3 is bullshit. Gvd...DS en DS2 verkochten 2 miljoen keer, waarom zou DS3 ineens 5 miljoen keer verkopen? Hele trieste zaak.
Ik verwijt het EA zelf; Je hebt een game die een relatief kleine maar trouwe aanhang heeft en een hoop goede recensies. Wat doen je dan? leuk dat ie orgineel en eng is maar eigelijk zoeken wij iets waar een een zo'n breed mogelijk publiek mee aanspreken dus trap de trouwe fans gerust daar waar het pijn doet. En buig de game langzaam om naar iets wat hopelijk muteert in een Pokemon cloon, waarbij je dan tig versies per jaar van kan uitgeven.. Lukt dat niet binnen afzienbare tijd? DUMP DE UITGEWOONDE .....!!! en zoek een nieuw slachtoffer.. Ik hoop dat er nog een deel vier komt zonder microtransacties en meer horror dan hamburgerclifhangers.. kleine kans i know:
Het is jammer, maar ik lig er niet zo wakker van. DS1 vond ik geniaal. DS2 was ook goed, maar al een stuk minder dan DS1. DS3 is bagger vergeleken met DS1 en DS2. DS4 zou de franchise nog meer verkrachten. Meer actie, meer cinematics, meer quick time events... als ik actie wil speel ik wel Uncharted.
Ik weet het ook niet, is maar een gok *) EA heeft zelf aangegeven dat de voorgaande delen te eng waren (dat is ook de reden dat ze een co-op mode in DS3 hebben gestopt). Ik denk niet dat EA het gaat goedkeuren als Visceral Games binnen afzienbare tijd terugkeert naar hun roots. Same shit met Resident Evil. Zwei is onze enige hoop. Maar daar hebben we ook al een jaar niets over gehoord.
Maar goed...het is dus niet waar. Tenzij EA zwaar lult, maar we gaan er eerst maar van uit van niet. Ik ben er wel blij om, zeker voor de devs ook.
Check ook de reacties a.d.h.v. hetzelfde artikel over de typische EA reactie op de tegenvallende verkopen. http://www.eurogamer.net/articles/2...ng-poor-sales-of-dead-space-3-report#comments Ligt het nu aan mij of maakt EA er een sport van de publieke opinie tegen zich te laten keren met dit soort idiote acties. Zelfs als het hele verhaal niet waar is (volgens de EA PR althans), zal het altijd een kern van waarheid raken.