Was er niet ook een RTS waarbij je voicecommands moest/kon geven? Ik weet dat ie al games heeft, maar zit nu in m'n kop en ik kan niet op de titel komen.
Ja, die was het! Wist dat het iets met War was....zat al te googlen op World at War maar dan krijg je iets anders.
Allebei al gespeeld, ook allebei topgames. Maar heb al Eternal Sonata als tip gekregen, denk dat het die gaat worden
Ik heb een vraag, ik zoek een game die geschikt is voor een 5-jarige. Misschien dat jullie mij kunnen helpen?
De Lego-games? Er zijn Harry Potter, Lord of the Rings, Batman, Pirates of the Caribbean en nog andere legogames.
Collega wil niet al te veel geld uitgeven dus skylanders word hem niet We weten wel meer nu, dank voor de reacties
Ik ben opzoek naar een leuke free-roam game. Zelf zat ik te denken aan Saints Row 3 of Just Cause 2, wat is de beste keus?
Ik speel veel Shrek Forever & After met mijn nichtje. Die is 6 en ze vind het helemaal geweldig en snapt het ook gewoon. Je kan 'm samen spelen of met 4 totaal. Top game voor kids!