Apple / Mac [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Thans, maar ik heb 30% korting... Dus €1.133 dan heb ik de rMBP 13 inch\o/

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Teh fuck? 8)

3. titan1980

Leuk Bevonden:
    33

Yep, alleen hoop niet dat ik last krijg van image retention. Ik ga morgen bij de mediamarkt maar eens even testen. Als je zoveel geld uitgeeft aan een beeldschoon scherm mag je wel verwachten dat hij goed is. En die zogenaamde lag tijdens surfen met safari zou met een softwarematige update op te lossen moeten zijn. Maar goed ik denk er nog even een paar nichtjes over na, geen haast:thumbs:

4. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Waar haal je die 30% korting vandaan dan als ik vragen mag?
    En wat is voor jou de motivatie om voor de 13" rMBP te gaan ipv een MBA?

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb op mijn 15" rMBP ook totaal geen last van Image Retention. En heb 'm sinds augustus vorig jaar. (LG scherm)

6. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    Ook niet tijdens het surfen met safari? Ik was net bij de media markt en daar had 13 inch toch echt wel wat schokkerig scrollen met bijv Facebook.

Wellicht dat er ooit een software update voor komt maar ik denk dat ik de 13 inch rMbp haal volgende week:)

7. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Dat schokkerige scrollen heeft niks te maken met Image Retention.

8. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    Waar dan wel mee ??

9. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    Via mijn werk, personeelskorting en 20% korting actie sticker:)

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ligt grotendeels aan fb zelf. Die balk bovenin doet het vaak niet soepel en komt dus stotterig over.

11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Is het slecht voor de batterij om de oplader aan je mac te laten hangen ('s nachts bijvoorbeeld?). Of kun je die er beter uit halen?

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Bekende discussie... Vraag het mij ook altijd af en je leest de meest uit een lopende antwoorden. Ik zorg er in elk geval regelmatig voor dat ik mijn Macbook pro Retina regelmatig helemaal gebruik tot hij bijna leeg is. En dan weer keertje volladen tot de 100%. Maar moet ik naar school de volgende dag gooi ik hem ook met regelmaat op de lader in de nacht terwijl hij nog op 60% staat.

13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    De meesten zeggen gewoon gebruiken zoals je wilt. En dan 1x per maand hem helemaal leeg laten lopen door gebruik, en hem daarna weer voor 100% opladen.

14. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik zie dat ik nog 1000 euro voor mijn MacBook 13" 2,7 Ghz kan krijgen! :eek: Misschien toch maar eens even checken voor een Retina, die spookt namelijk alweer een tijdje door mijn hoofd.

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ik laadde mijn Pro ook altijd gewoon 's nachts de hele nacht op. Mijn Air die is nu binnen een 30/45 minuten volledig opgeladen dus probeer ik daarna altijd de stekker eruit te halen.

Mijn Pro begon na 2 jaar accu problemen te vertonen. Kijken hoelang deze zonder kuren blijft ;).

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het is beter om continue de lader aan je MacBook te hangen, dan telkens opladen .. werken op accu .. opladen .. werken op accu. Die van mij hangt op kantoor en thuis aan m'n Thunderbolt Display waardoor hij ook continue aan de voeding ligt. Hij laadt toch niet meer op als hij vol is.

Het is voor de accu slechter om 'm continue leeg te laten lopen. Gewoon lekker aan de lader laten hangen. Eén keer per maand helemaal leeg laten lopen. Dan ook ongeveer een nacht niets met de MacBook doen. Daarna volledig opladen.

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Die van mij hangt 90% van de tijd aan de oplader. Laat hem niet bewust 1 keer per maand helemaal leeg lopen.

Nu 3 jaar oud en accu nog steeds op 75%.

18. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik leg mijn macbook ook te pas en te onpas aan de lader. Battery health is 79.7% na 3.2 jaar. Gewoon lekker gebruiken dus!

19. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    Ok YES! Retina 13 inch binnen, en man o man wat een scherm! Ik zou alleen graag willen weten of ik nou een LG of Samsung scherm heb. Hoe kan ik daarachter komen of met welk commando?

20. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Weet niet zo goed waar ik dit het beste in kan plaatsen, maar toch: Mensen die een pasje hebben van Staples Office Centre hebben deze week 2 stickers binnen gekregen waarmee je 20% korting krijgt op het gehele assortiment. Opzich niet zo bijzonder, echter geldt deze korting dus ook op Apple producten! En dát gebeurt niet zo vaak.. Mocht je dus op zoek zijn naar een iPad of MacBook, zoek dan even iemand met een pasje en vraag of je die sticker kunt gebruiken.. Scheelt toch zo'n 80 tot 100 euro op een iPad! En aangezien al die prijzen praktisch overal hetzelfde zijn is dit toch een leuke aanbieding.

Uiteraard geldt dit ook op andere tablets, computers, en alle andere producten, maar 20% korting op Apple producten leek mij wel even het vermelden waard. Het begint mij nu namelijk toch ook een beetje te kriebelen om mijn iPad 2 eens te upgraden..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina