Vergeet niet dat het om 00:00 is, en niet om 18:00 zoals met E3. Dit topic zal denk ik niet zo snel gaan. Ik weet dat ik er iig niet in zal posten. Maar toch heerlijk om er eindelijk 'Tomorrow' te zien staan Spoiler
In welk topic ga je dan posten ? btw ik ga hem wel volgen om 00:00 haha die van Sny was op de E3 ook iets rond 2 uur snachts.
Natuurlijk ga jij em volgen. Ik ook, maar verwacht gewoon niet dezelfde drukte als met E3 vanwege het tijdstip. En dat midden in de week. (was dat vorige E3 om 02:00? Die had ik geskipt dan denk ik. Dat is toch iets té laat) En ik ga nergens posten. Ik ga het op mijn gemakje bekijken. En Fii, ik was toevallig ook net bezig met een 360 versie, haha. Great minds etc etc. (ok Durango wordt nog niet aangekondigd, maar er zijn toch geen exclusives meer op Gears Melkkoe na)
Grootste deel van het land heeft vakantie, dus ik verwacht wel een aantal mensen in dit topic. Maar ik ga niet posten, gewoon rustig kijken. Dag later komen de "OMG!" posts wel (of de teleurstelling, maar dat verwacht ik eigenlijk niet).
Ik hoop echt dat er geen TLG of Versus XIII is. Ik wil alleen maar nieuwe dingen zien, niet al aangekondigde games.
Ben benieuwd naar Quantic Dreams als ze er zijn, wat mij betreft brengen ze Beyond Two Souls lekker uit op PS4.
Dat hoop ik juist wel. Als ze nu niet geshowd worden, dan is het eigenlijk over voor die titels. Het is de ideale gelegenheid om ze aan te kondigen als hopelijk launch titels. Van Kara verwacht ik niets, was slechts een tech demo. Maar het is wel opvallend dat Playstation hem gister weer gepost heeft. Maar kan het me niet voorstellen, Beyond is nog niet eens af. Dus dan duurt het jaren voordat Kara eventueel zou komen.
Whaha, fantastisch hoe creatief gamers zijn http://kazhiraiceo.tumblr.com/ Welke stream gaan jullie bekijken? Ik die van GameTrailers, heeft voorbeschouwing met oa Adam Sessler en Jeff Gerstman http://www.gametrailers.com/videos/bxhlhx/playstation-4-king-of-gaming---the-playstation-autotune
Hoe laat begint die voorbeschouwing dan op GT? Uurtje van tevoren ofzo? Net als met voetbal houd ik van het gelul eromheen, de speculaties.