Van NfS is volgens mij enkel de speed pack DLC. Staat op 400 punten, zie geen gold/silver prijs en weet niet of dit de actieprijs is, of dat ie altijd al zoveel was.
Dragonborn is wel tof, even snel ergens een maandje Gold regelen gezien ik dat niet meer heb. Tegenwoordig toch nutteloos, helemaal als ik niet online speel.
Is het dan niet goedkoper om de DLC gewoon als silver member te kopen? Dragonborn kost 1600(P) = +/- €20,- 1 maand gold = +/- €12,- Dus gold member kost dan €22,- totaal voor Dragonborn of zijn die kaarten voor 1 maand gold ergens goedkoper?
Kut Major Nelson, geen Skyrim DLC in de aanbieding, wel Oblivion DLC voor de 5000ste keer. Ohja en Skyrim 20 euro in prijs verlaagd, van 70 nu maar 50 euro voor een digitaal exemplaar!\o/
Games on Demand sale...hopelijk ook voor ons en ben benieuwd wel titels die 85% off krijgen: http://www.vg247.com/2013/02/22/games-on-demand-sale-coming-to-xbox-360-next-week/
Hoe komen ze erbij dat Skyrim 70 euro kost? Digitaal nog wel. Sterker nog, waar halen ze het gore lef vandaan om die schandalige prijs te vragen?
Ik ben benieuwd. Ik zie Resident Evil 4 en Code Veronica ook op de lijst staan en ik zit al maanden te wachten voor een korting op die spellen.
We kick off the “Xbox LIVE Ultimate Game Sale” today. Each day between now and March 4th, well have different Games On Demand titles on-sale. Below are the offers for today: Halo 3 $9,99 Halo 4 $39,99 Halo: Reach $9,99 Halo Wars $9,99
mooi prijsniveau voor de oudere games lijkt het dus Hopelijk ook voor AC Brotherhood en Revelations straks, die lust ik wel voor een tientje het stuk
Halo Wars is nog 30 op de NL marketplace lijkt het. Jammer. De rest van de Halo games wél discounted!
Als de Halo games al een tientje zijn is er misschien nog hoop dat andere games nóg goedkoper zijn. Aan Halo heb ik natuurlijk niks.
Ik heb sowieso praktisch alle games in die lijst al gespeeld Maar wellicht kan ik nu wat mensen over halen om L4D2 te kopen voor een zacht prijsje!