[XOne] Metal Gear Rising: Revengeance

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 1 jun 2009.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Geeft het ook licht, of kijk je na een tijdje nog scheel ook van de bliksem? 8)
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ign en gamespot 8.5. Beide noemen de camera als minpunt. Ik was dus niet de enige. 7 van edge en een overdreven hoge score vsn gametrailers, 9.2

    Campaign 5-6uur op normal??? Hard iets onder 10
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2013
  3. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0


    Ja de game is wel erg kort, dat is zeer teleurstellend.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2013
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wachten op 25,- hoor voor mij
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, Platinum games en lange games maken gaan volgens mij niet samen. Als de gameplay goed & het verhaal boeiend genoeg... Dan vind ik het prima, DMC ook uitgespeeld en genoten van die game en die was ook erg kort. Met de grote hoeveelheid games die uitkomen, vind ik korte games niet eens zo erg.

    Wat ik wel erg vind, zijn games die verkeerd gepromoot worden en je een vals beeld van het spel geven. En dan hitten de reviews en blijkt het spel totaal anders te zijn. (A:CM -_-'')
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar met zoveel games uitkomen ga ik zelf geen full price betalen voor 6uur game.. anyway bayonetta was rond de 15uur..
     
  7. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel erg kort ja.

    Wil hem wel proberen in de toekomst omdat ik genoten heb van mgs.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan me Bayonetta echt korter herinneren, ach het is ook wel weer een tijdje geleden. Vanquish was ong 4 uur kort! 6 uur, tsja fullprice = 60,- euro. Tegenwoordig betaal ik max 45,- euro voor een game en vaak koop ik ze dan voor de pc waardoor ze nog goedkoper zijn.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Met fullprice bedoel ik ook 45euro :p... vanquish was ook dom kort ja, had ik ook gekocht voor 20,- toen.

    Maar japanse games gaan allemaal voor replayability toch.. SSSSSSSSSSS Rank enzo die je alleen kan halen als je eerst 6x de game uitspeeld
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2013
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja balen altijd. Darksiders is geloof ik de enige hack 'n' slash die wat langer duurt, en ook die is niet heel lang ofzo. En Metal Gear games staan verder ook niet bekend om hun lange speelduur.
     
  11. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Darksiders is wel een uur of 20, dat vind ik behoorlijk lang. En eigenlijk ben ik ook wel blij dat niet alle games 20 uur zijn anders had ik echt geen tijd om de meeste games te spelen, ik loop nu al achter met een paar titels van vorig jaar die ik nog wil spelen. 5 uur is wel erg kort though, maar het hangt van de game af. De sweet spot ligt denk ik op 8-10 uur.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Volgens mij heb je zo een 25uur in mgs 3 en 4
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    4 heb ik niet gespeeld, maar 3 zeker niet. Die is niet langer dan 10-15 uur.
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Rev3Games review

    3 out of 5.

    Damn,
    Ze spelen het uit in 4,5 uur....:{



    Darksiders is ook niet echt een hack n slash game he.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2013
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Graag beiden, maar wanneer ik moet kiezen kwaliteit boven kwantiteit altijd. Dark Siders is idd langer, maar heeft enorm veel padding.

    Verder waren Bayonetta en Vanquish ook kort (6 -7 uur) en dat ligt ongeveer op de lengte deze game (uit betrouwbare bronnen vernomen). Die 4+ uur lijkt dus sterk overdreven te zijn; vaak speel je in dit soort spellen secties geheel/gedeeltelijk overnieuw, maar dit replayen wordt niet op de klok weergegeven. Sommige gamers rekenen een game af op de speellengte. Ik begrijp dat niet iedereen het geld op zijn rug heeft groeien, maar de kwaliteit van een ervaring totaal ondergeschikt maken aan de prijs komt op mij wel erg oppervlakkig geredeneerd over. Journey was ook een tientje (of rond die prijs) en daar was je ook binnen een tweetal uur doorheen. Desondanks was het een geweldige ervaring en heb ik ook nooit spijt van de aankoop gehad.

    Reviews zijn allemaal erg positief. Eigenlijk lees ik niks schokkends of wat ik niet had zien aankomen, dus ik word alleen maar gesterkt in mijn geloof dat ik deze game wil hebben.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2013
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
  17. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    4 en Peace Walker zijn zeker lang.

    Maar goed, dit is een ander soort game. Toch is hij een stuk korter dan DmC bijvoorbeeld.
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Hadden de makers/uitgevers nou niet vrijgegeven dat het spel veel langer zou duren als we denken? En toch is het zo extreem kort? :+
     
  19. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    wel hele vette Hideo Kojima trailert

     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438


    De *perfecte* quicklook om nay-sayers te overtuigen deze game niet te halen, maar welke ook duidelijk laat zien welke kwaliteiten Revengeance bezit. Zo te zien verrassand speelbaar, ook als introductie in het genre. Misschien dat ik dan maar meteen op hard ga starten.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2013

Deel Deze Pagina