De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is een sexy kleurtje. :)

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Is zwart, althans dat lijkt het hier niet te zijn maar er is geen donkerblauwe Z. Had ik trouwens wel mooi gevonden ook, weet niet of ik dan voor zwart of blauw was gegaan.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jammer. Want hij lijkt blauw en ziet er tof uit.

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het lijkt een blauwe gloed ja, maar dit zijn de kleuren die beschikbaar zijn:

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
  6. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Blijkbaar moeten ze wel, anders zouden ze het echt niet doen. Ze hebben nu een sterkere positie tegenover KPN, omdat veel mensen (denken) goedkoper uit te zijn. In mijn geval maakte het niet veel uit, ik was bij Hi verdeeld over 2 jaar zelfs goedkoper uit dan bij andere providers. Gezien het super goede bereik was de keuze voor mij dus snel gemaakt. :)

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ze 'moeten' niks hoor, gewoon weer een manier om nog meer geld te vangen bij de consument. Net zoals je als bestaande klant amper nog wat betekent qua voordelige deals/acties.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mijn One X blijft snachts als hij in slaapstand gaat de 3g en wifi verbinding dicht gooien. Nu heb ik op internet gezocht en de instellingen aangepast maar hij blijft het doen. Ook apps geprobeerd maar die werken niet of bestaan niet meer. Updates allemaal gedaan maar dat werkt ook niet. Iemand die nog een mogelijkheid heeft?

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654

Wauw! Wordt tijd om m'n iPhone te verkopen :D

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jonguh, dat had je allang moeten doen! :p Ik moet nog een paar maanden wachten tot ik mag verlengen! :mad: Ik zie gelukkig toch al een hoop verbeteringen in de OS t.o.v. de Xperia S en ik denk ook niet dat daar een update voor gaat komen. Wel dom van die speaker, die zit bij de mijne beter. Maar goed, als je bijv. een YT-video bekijkt heb je 'm toch meestal horizontaal vast. :)

11. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    fapfapfap :9.
    Hopelijk word did de comeback voor Sony op de smartphone markt, ze hebben de laatste 2 jaar wel toffe smartphones uitgebracht maar het wou niet echt goed verkopen.

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, raar eigenlijk. Want ze weten precies hoe ze een smartfoon moeten maken, maar de NXT-modellen verkochten wel goed volgens mij hoor en de pre-orders gaan sowieso heel hard voor deze Xperia Z nu. Laten we het hopen...

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, laten we het hopen. Aan de andere kant was het ook wel tof dat je tot nu toe niet iedereen met dezelfde phone zag lopen. ;)

EDIT: Eerste echte review van een grote site: http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z-review-887.php

Beetje jammer dat ze het gedeelte over het scherm hebben verneukt door alleen te kijken naar de 100% brightness. Die ga je uiteindelijk toch alleen maar gebruiken in de felle zon.

Laatst bewerkt: 17 feb 2013
  14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Wel een goede review zeg! leuk dat ze hem met Oppo vergelijken!

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja GSMArena is altijd een van de betere sites voor reviews over mobieltjes. Uitgebreid, accuraat en de cijfers die ze overleggen kloppen ook. Dan is het extra dom dat ze falen bij het gedeelte over het scherm. Bij normaal gebruik staat je scherm amper op 50%, laat staan op 100% (alleen in vol zonlicht). Ze moeten die test overnieuw doen op 50% brightness.

Als je dit filmpje ziet, dan maak ik me er ook geen zorgen over.
    [yt]DoNQcM8T4c8[/yt]

EDIT: Wat trouwens ook belangrijk is om te weten, is dat Sony er (vreemd genoeg) voor heeft gekozen om vooral veel grijs te gebruiken. Dat balkje onderaan met de homebutton etc. is dus ook grijs omdat dat de bedoeling is, niet omdat de zwartwaardes zo slecht zijn.

Laatst bewerkt: 19 feb 2013
  16. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    De HTC One, het nieuwe paradepaardje van HTC.
    Meer info.

Tof toestel imo, net iets onder de 5" wat wel een slimme zet van HTC is.
    Vanmiddag word het toestel officieel aangekondigd, waarschijnlijk samen met enkele andere producten.
    Ziet er ook goed uit alleen is het ontwerp niet enorm origineel:

17. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    HTC heeft sowieso nooit echt creatieve designs, net als Samsung dat ook niet heeft.

18. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Vind de 8X en de One X toch zo'n beetje de enige telefoons die echt een bijzonder design hadden, voor de rest valt het inderdaad wat tegen.
    Niet dat de andere toestellen lelijk zijn maar gewoon niet erg uniek.

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Lelijk vind ik ze ook niet, maar een nieuw innovatief design mag er wel eens komen het gros lijkt echt zoveel op elkaar zoals je ook laat zien in jou post.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Je bent wel blij met je Oppo zeker? 8)

Deel Deze Pagina