[Algemeen] Next Generation PlayStation

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Controller inderdaad en zeker ook het OS. Die MOET vernieuwd worden.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd dat kan veel mooier en beter.
    Overal ben ik meer "hyped" omdat de next gen trein nu eindelijk gaat rollen na al die jaren en hoop op E3 reveals.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2013
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, dat is het ook. Het is erg cool dat het zo vroeg al begint en niet pas tijdens E3. Tijdens E3 krijgen we denk ik allemaal games te zien en natuurlijk ook gimmick bullshit, maar zo gaan die dingen. De controller is min of meer al bekend toch? Er zijn nu in totaal twee foto's die behoorlijk echt lijken. Ben er zelf helemaal niet wild van...same old shit as before, alleen met een dom uitziend en onnodig schermpje....zucht. Ben vooral benieuwd hoe lang MS op zich laat wachten na morgen. Hangt denk ik van de impact af.
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik verwacht niet zoveel van sony (meer)

    Ik weet nog 4/5 jaar geleden welke beelden kregen we toen te zien met grafische pracht..je werd van je stoel geblazen zo mooi.. maar wat hebben we er nu werkelijk van gemerkt?


    Ik kijk eerst wel de kat uit de boom!
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja een controller die aan een devkit hangt. Kan ook een oude controller zijn en hebben ze nu een paar belangrijke dingen veranderd. Sony ziet toch ook wel dat diagonale thumbstick beter werk of zouden ze zo koppig zijn? Maar ja het is meer hoop ook van mijn kant.
    MS heeft allang een datum vast staan denk ik. Voordat het van Sony bekend werd.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik gok/denk/hoop/verwacht dat Sony daarvan geleerd heeft en dat ze ons geen CG meer voorschotelen (en dan beweren dat het ingame is). Dat heeft ze nog lang achtervolgd.
    Ik denk echt niet dat dat nog gaat veranderen. Te veel Sony fans die dan gaan schreeuwen, huilen en protesteren. Ik weet het, het is vreemd. Maar dat volk bestaat echt. :+
    Ik vind het jammer, maar gelukkig is het geen dealbreaker voor mij. Die 2e foto van het prototype zag er al veel beter uit dan de reguliere DS3.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is zo, het is van een devkit...maar toch. Het zou veel toffer zijn als Sony gewoon van het DS design af durft te stappen, maar nope...zo te zien niet. We gaan het morgen zien. Als ik ook maar iets hoop van MS, is dat ze weinig/niets aan de controller gaan doen. Het ding is praktisch perfect.
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Trouwens wel een heerlijk topic dit! net zoals al die andere rumoerige topics over xbox enz enz
     
  9. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zelfde hoop ik dus van de DS, het is voor mij de perfecte controller, denk ook (en ga er van uit) dat Sony hier weinig aan veranderd.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Interessante video. Ik denk ook echt wel dat we Killzone 4 gaan zien en dat het er prachtig uit zal gaan zijn, twijfel ik ook niet over. Maar hoe tof ik Killzone 3 ook vond, ik ben aardig klaar met shooters even. Dus hopelijk tonen ze ook iets anders.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.600
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Morgen Shenmue 3, ik voel het! :+

    Om even serieus te zijn: Ik ben totaal niet hyped, maar als ze The Last Guardian en FF XV (XIII Versus gaan ze XV noemen, dat moet haast wel) als launch games aankondigen dan preorder ik.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En de eerste beelden van Mirrors Edge. :+
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat is een goede livestream voor morgen?
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik ga IGN checken. Een uur voordat de event begint gaan ze al beginnen met een voorbeschouwing. Is altijd wel leuk van IGN.

    DS is inderdaad gewoon goed. Het is gewoon een kwestie van wennen.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2013
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Damn, jammer man....waren altijd hilarische filmpjes._O_


    Ik hoop ook zeker wel op een JRPG! Maar ipv een FF heb ik dan liever een nieuwe Tales game.\o/
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Nogsteeds niks uitgelekt, best knap voor Sony :+.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik wel. In 2005 was er minder info beschikbaar volgde ik het zelf ook minder. Nu met livestreams, talloze leaks, speculaties etc wordt het alleen maar toffer om te volgen. Daarnaast is het bizar lang geleden dat er nieuwe console aan is gekondigd (WiiU even daar gelaten). Ik kan niet wachten om te zien wat het verschil gaat zijn met de huidige consoles :cool:
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup, en dat is voor de verandering wel eens heerlijk. Als je ver van de reveals af bent schreeuw je om leaks, maar eigenlijk is dat gewoon niet leuk. Ik wil echt gewoon blanco die stream in gaan en volledig verrast worden. :D
    De controller en specs leaks zijn eigenlijk al te veel.

    Hopelijk weten ze het nog een dagje vol te houden.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Destijds bij 360 en PS3 kwam ik aan mijn info door de PU en dergelijk. Tegenwoordig is dat wel heel anders. Ben eigenlijk niet eens zo gigantisch hyped, maar heb er wel echt zin in. Merk toch wel dat ik echt helemaal klaar ben met deze generatie. Niet omdat ik het gevoel heb dat alles eruit is gehaald is wat je eruit kunt halen, maar meer omdat ontwikkelaars en games beginnen te herhalen. Alles is nu wel al duizend keer eerder gedaan en ben daarom eigenlijk echt klaar met bijna alle games en die nog moeten uitkomen in 2013. Niks doet nog iets speciaals of geeft me echt een geweldig gevoel. En daarom wacht ik wel op de next-gen, er zullen ongetwijfeld gigantisch veel FPS en bullshit weer komen maar toch wil ik iets nieuws. Zag van de week bijvoorbeeld wat beelden van MotorStorm. Dat was echt waanzinnig destijds als ik dan bij een Toys R Us bij een demomodel stond te spelen. Was echt geweldig destijds en wil gewoon weer zo'n gevoel voelen.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina