Toegegeven, ik heb ook flink lopen vloeken toen ik na al die moeite dat kutbeest verslagen had om vervolgens meteen dood te gaan omdat ik niet op LT drukte Maar toch, nu ik er aan terugdenk kan ik er wel om lachen en past het precies in het straatje van Ninja Gaiden. En dat je er daarna ook nog eens 2 tegelijk moet bevechten, tsja, als je van een uitdaging houdt en van moeilijke bossbattles dan is dat echt niet cheap. En als je dit al cheap vindt dan moet je echt nooit Demon's Souls/Dark Souls gaan spelen
Bij cheap denk ik zelf aan de vijanden met infinite rocketlaunchers die je op de hogere mogelijkheidsgraden zo wat continu om de oren vliegen maar de voorbeelden die jij noemt horen imo juist bij de uitdaging van de game.
Oh maar dat was allang duidelijk. Dat liet je al blijken met je waardering voor het verhaal en de facial animations van DmC. Volgens mij is dit gewoon niet echt jouw genre. Stiekem wil je enkel een beetje op knopjes rammen, veel spectacel van het scherm af zien spatten zonder er al te veel moeite voor te doen maar zodra het uitdagend wordt dan is het 'cheap' en 'meuk'.
Laatst bewerkt: 19 feb 2013