Cross-gen... prima! Die halen we voor de next-gen console natuurlijk . Moet zeggen, die Vidoc van Bungie doen het altijd goed! *hype hype*
Blij dat dat niet gebeurd. Vind uberhaupt het idee dat je een online pass moet hebben om online te kunnen. En dat te bedenken dat je ook al miet betalen voor XBL Gold. Belachelijk toch?
Hoe weet je dat het niet gebeurd? Activision staat ook niet echt bekend als genereus tegenover de consument
Maar komt Destiny ook niet voor de PS4? Veel voordeel zal MS er dus niet mee doen. Maar inderdaad launchtitel sowieso.
Ik krijg al helemaal zin in deze game. Zou hem alleen niet voor de huidige box kopen, maar dan liever gelijk goed doen met de next gen Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Hij komt zeker op de 360, next-gen is nog niet confirmed, maar dat zal nog wel gebeuren als de PS4 vannacht bekend word gemaakt .
Gelukkig heb ik net mijn Bonus van 2012 binnen.. Even wat opzij zetten voor de next gen Xbox of PS4.. Peace, Rich_Art.
Dat is het wel Dit is bij de aankondiging gezegd Niet veel ruimte voor interpretatie lijkt me. Ook wel leuk, alle 'gameplay' samengevoegd tot 1 filmpje:
Dat is geen Elite, dat is een sniper. Maar de game ziet er toch echt heerlijk uit hoor. Lekkere skyboxes/vista's. Animaties niet top, maar ja. Als het schieten maar top is.
Ben benieuwd inderdaad, laat next gen maar komen, heb er wel zin in Moet ik het geld wel hebben natuurlijk