[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 jan 2013.

1. samson

samson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uit me hoofd heb ik nu nog 200k over

2. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik bedoel als je alles verkoopt.

3. samson

samson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee die 200k heb ik over van de verkoop van pique toty

4. Jordi95

Jordi95 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat het TOTW is, vind ik met name Jose Enrique verbazingwekkend beter geworden, normaal 79 punten en een IF van 85!

5. meneerjan

meneerjan Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij staat er dat hij een iform krijgt van 81 ;)

6. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Aangezien 4-1-2-1-2 niet bevalt, en na alle positieve verhalen over 3-5-2 wil ik een 3-5-2 BPL team maken. Het ziet er nu zo uit:

http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#hByVeDgCnI45F:ps3

- LM gaat Bale worden
    - RM gaat Lennon, Walcott of Maicon worden, hoeveel chem zou Maicon in deze opstelling hebben?
    - CB ben ik nog niet uit, is Kaboul een goede optie?

Verdere suggesties zijn natuurlijk altijd welkom!

7. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Maicon krijgt als je hem rwb maakt en op rm zet de maximale chemistry dan (7). Dat is prima en is naar mijn mening de beste optie op die plek.

CB zou ik iemand met goede workrates neerzetten. Yanga M'biwa wat?

8. Watertanden

Watertanden Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan die TOTW nou weer uitgelekt zijn dan? ziet er niet fake uit :p Reus wel een uberbaas zeg, gewoon hybrid maken LM zetten en dan ingame in de spits zetten, zodat hij zn 9 chem behoud :eek:

10. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ken Yanga M'biwa niet, goede CB?

En ik zag dat iemand Toure als CB gebruikt, wie zou er dan naast Tiote als CDM kunnen spelen?

11. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel al sinds 09 Ultimate Team en tot Fifa 13 sprak niemand over workrates. Nu is het ineens cruciaal om spelers te hebben met een 'goede workrate'. Wat vind jij überhaupt een definitie van een 'goede' workrate, misschien wil ik wel een spits die uit de spits positie loopt.

Daarbij kan je de workrates gewoon in-game aanpassen dus maakt het nog meer een non-argument om bepaalde spelers niet te nemen :emo. Weer typisch zo'n dingetje van spelers die ook geloven in handicap

12. Amersfoorter

Amersfoorter Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ondanks hun workrates vind ik Luiz en Kaboul het erg goed doen aan de buitenkanten bij mij. Ze voelen allebei (nog steeds) overpowered aan voor hun stats en verdedigen ook goed zonder snel een overtreding te maken. (Dede bijv. is ook snel maar iets te sterk waardoor hij vaak de tegenstander van de bal beukt en ik een vrije trap of penalty tegen krijg) Denk dat ik Luiz een tikkeltje fijner vind nog dan Kaboul. Voelt net iets sneller en soepeler aan.
    Heb een paar potjes met Bale gespeeld maar heb toch liever Nani. Bale is verdedigend wel sterker maar schiet gewoon echt beroerd. En heb toch geen Oersterke koppers in de spits waarnaar hij ze kan "crossen". Met Nani en Ben Arfa speelt het toch wat leuker. 2 5* skillers die lekker naar binnen kunnen komen en uithalen. :thumbs: Verdedigend geef ik zelden wat weg en ik speel altijd neutraal met 352. Ook geen counter of druk of whatever..
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#coOUHexLnI4wy:ps3

Het kan dus best een kwestie van smaak en samenstelling van je team zijn maar over het algemeen vinden de meeste mensen (incl. mijzelf) goede workrates voor een spits high att. en low/med def. Bij een CV High def en low of med att. (tenzij ze dus snel zijn zoals Ramos of Luiz. dan kom je er minder snel door in de problemen) Bij CM is med/med fijn of high/high. of een combi daar van. Probeer maar eens een potje met bijv 433 ofzo en zet dan 3 CM's neer die eigenlijk CAM zijn of iig high att. en med of low def hebben. Dan word je achterin compleet overlopen. Het blijft er natuurlijk ook grotendeels aan liggen wie "ze" bestuurd maar elke wedstrijd workrates aanpassen gaat ook snel vervelen denk ik.

Laatst bewerkt: 20 feb 2013
  13. Watertanden

Watertanden Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    STARTING 11:

GK: Willy Caballero, Málaga CF - 79>80
    RB: Rod Fanni, Olympique de Marseille - 76>78
    CB: Mats Hummels, Borussia Dortmund - 85>86
    LB: José Enrique, Liverpool - 79>81
    CDM: Gary Medel, Sevilla FC - 78>80
    LM: Marco Reus, Borussia Dortmund - 84>86
    CM: Juraj Kucka, Genoa - 76>78
    RM: Ryad Boudebouz, FC Sochaux - 77>79
    CM: Clément Grenier, Olympique Lyonnais - 73>74
    ST: Stefan Kießling, Bayer 04 Leverkusen - 79>81
    ST: Stevan Jovetić, Fiorentina - 83>84

SUBS:

GK: Jamie Langfield, Aberdeen - 61>64
    CB: Jan-Marc Riegler, SV Ried - 64>64
    RB: Danilo, FC Porto - 77>78
    RWB: Ikechi Anya, Watford - 64>64
    ST: Glenn Murray, Crystal Palace - 70>73
    ST: Luis Gabriel Rey, Jaguares de Chiapas - 70>73
    ST: Paul Heffernan, Kilmarnock - 68>72

Toch die van Youtube

14. rikedinho

rikedinho Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn hier volgens mij een aantal mensen die het leuk vinden om een team te maken! Heb 250k te besteden en wil graag 3-5-2 BPL team maken.

15. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Pff...sorry hoor, maar het is zo goed als zeker dat indien je een minder team neemt tegen betere teams, er echt wel iets is van compensatie (lees: handicap). Daarnaast lijkt het me vrij duidelijk dat indien je voorkomt, en dan vooral met meer dan 1 doelpunt, de tegenstander ineens wel een bepaalde boost krijgt (lees: invloed van de handicap).

Ik heb lange tijd de verhalen van een handicap naar het rijk der fabelen verwezen, maar als je FIFA een beetje speelt (en dat doe jij) dan kun je lijkt mij niet anders concluderen hoor. Overigens wordt de stelling dat er iets is van een handicap nogal breed gedragen. Mja, het zou mij verder een zorg wezen ;)
    Zolang ik win klaag ik niet.

Laatst bewerkt: 20 feb 2013
  16. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe laat wordt eigenlijk de nieuwe TOTW altijd doorgevoerd?

17. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    19:00 in packs

18. DMG.TeLeTuBiE

DMG.TeLeTuBiE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EA heeft aangegeven dat zoiets niet bestaat, dus is het niet zo moeilijk om te concluderen dat het er niet in zit. En al zou handicap bestaan in Fifa, dan ligt het dus duidelijk alsnog aan de speler skill of je de wedstrijd wint of niet. Ik vind dat te makkelijk gezegd. Als het daadwerkelijk erin zou zitten dan zouden al onze stats op elkaar moeten lijken.

Zoiets zit gewoon tussen je oren. Als jij 1-0 voorstaat dan speel jij anders als je 0-1 tegen achterstaat. Je pakt de betere passes, durft meer en maakt minder fouten. Ik snap niet hoe je zoiets kan afschuiven op de computer.

19. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Lol blijf maar lekker volhouden dat het niet bestaat, ik heb al meer dan 1000 potjes deze fifa gespeeld en ben van mening dat er wel degelijk een of andere handicap in het spel zit bij bepaalde teams die erg veel goede spelers hebben en IF's.

20. DutchSoccerxx

DutchSoccerxx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha echt lachwekkend jij. Het is gewoon bewezen hoor, maar als jij vind van niet, dan is het dus ook niet zo? Ben jij er zo eentje:)

Deel Deze Pagina