Kan later ook nog, zie spoiler waarom. Spoiler Kan later ook nog als je de game uitgespeeld hebt, want: Je kunt doorspelen na het verhaal.
ok, thanks. Denk dat ik het maar allemaal gelijk doe, voelt anders zo onecht na het verhaal. Die forts, kun je die ook anders binnen gaan dan via de bewaakte ingangen. Ik probeer via de bomen over de omheining te komen, maar dat lijkt nergens te kunnen. Bovendien respawnen alle guards steeds? Wel 10 keer zelfde lookout gekilled steeds, wtf ?
Moet je alle vorige delen hebben gespeeld om het verhaal van deze te begrijpen? Ik heb alleen AC1 gespeeld toen ie net uitkwam. Ik heb weer eens zin in een AC game, maar ik weet niet welke...
Ikzelf zou 3 niet kopen. Ik heb m maar vind m echt waardeloos. Deel 2 en Brotherhood helemaal zijn echt geweldig!
Ik vind 3 eigenlijk ook wel ok, mss juist wel door dat het wat anders is ... En het is echt nog steeds een AC game. Maar als je er nog nooit een hebt gespeeld zou ik idd voor II en brotherhood gaan, in die volgorde ...
Ik zou wel I en II spelen en daarna Brotherhood en Revelations, in die volgorde. Als je het epische einde van Revelations wil snappen, moet je AC I toch gespeeld hebben, of spieken op YouTube. In ieder geval zijn de 2e vier AC games prima hun geld waard, vandaag de dag. Over AC III verschillen de smaken sterk.
Typisch, ik heb de season pass maar ik kan de DLC nog niet downloaden terwijl deze al wel los op de marketplace staat.
Ik moet volgens mijn uitdagingen nog een kist leegroven uit het centrale district in Boston, maar op mijn kaart is nergens meer een schatkistsymbool te zien.
Is het misschien nummer 7? http://www.gamesradar.com/assassins-creed-iii-treasure-chest-locations-guide/?page=4 Al heb ik die bevrijdingsmissies volgens mij wel allemaal al gedaan.
Neen helemaal niet. Deel II en Brotherhood spelen zich af in Rennaissance Italie. Adembenemende gebouwen, schitterende omgeving, apart geklede mensen. Episch!! Deel 3 is een andere setting, amerika in opbouw. Dus geen grote steden maar meer uitgestrekte dorpjes in de stijl van oud hollands. Knoppen zijn zonder aanwijsbare reden allemaal veranderd. Het duurt 9 hoofdstukken (!!) voordat je eindelijk de assassin bent! Daarvoor ben je een een of andere Engelsman die nog ongeloofwaardiger loopt dan in een game uit 1994. De AI van de tegenstanders is de helft van een kakkerlak. Ik ben echt Assassins Creed van van dag 1 en vind t de mooiste game ooit gemaakt.....totdat 3 kwam. 6 keer heb ik geprobeerd t spel te spelen, maar na een half uur wurgen en wringen kon ik er niet meer tegen en stopte. Het einde is volgens meerdere mensen hier het slechtste einde ooit in een game. Weggegooid geld. De hele game is totaal verkloot met dit deel. Het is werkelijk beschamend slecht. Waarschijnlijk is het echte team al lang begonnen met assassins creed voor de nieuwe xbox te maken.
Overdrijven is ook een vak.. maargoed ieder zijn mening. Hij is inderdaad minder dan voorgaande delen.
Zit nu in Chapter 5 en vermaak me er toch prima mee. Soms wat irri dingetjes met de controls, maar verder vind ik de setting en de story wel ok. nadruk ligt wat meer op combat, dan stealth, maar de combat werkt wel lekker ...
Net de eerste aflevering van The Tyranny of King Washington uitgespeeld na zo'n 2 uur. Heb me erg goed vermaakt, vooral de inleiding was echt geweldig gedaan en die nieuwe krachten zijn een beetje over de top maar wel goed en leuk verwerkt in de gameplay. En die knots die je in zo'n kistje kunt vinden kun je ook aardige tikken mee uitdelen
Ik heb in Desmonds tijd alle power sources geplaatst, alleen die deur gaat nog niet open. Moet ik eerst alle 12 sequenties hebben gespeeld? Ben nu bij 11.
Hahah, doe ik ook niet. Ben alleen nieuwsgierig. Ga eerst maar is verder met de naval missies, die zijn veel toffer! Hele Desmond gedoe is alleen leuk door de voorgaande delen. Nou, al die moeite