[Algemeen] Next Generation PlayStation

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Waar komen die heart of darkness ideeën weg? :p
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oh god, ik wil meer van dit soort ventjes op XBW. _O_
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Once you go XBOX you never go back!

    VERRADERS!!!!!
     
  4. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijk! ;)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Xbox onthulling is natuurlijk minder interessant omdat we die toch allemaal gaan kopen. Sony moet ons nog overhalen. :+
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    The darkside! You must resist! :+
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jullie moeten niet eens willen dat ik de Durango ga kopen. De laatste tijd flopt alles wat ik koop. :+ (hm sorry, ik ga em hoe dan ook kopen)

    Misschien dus ook hoe dan ook de PS4 kopen om Sony, na de Vita, nog verder te saboteren. Muahaha! :p
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Mooie avatar 8)

    Die gast is echt creapy :lol:
     
  9. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Heart of darkness ^^

    Excuses dat ik zo enthousiast ( en 16 ) bent :p
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    beide

    want koop ze toch vast weer beide :+

    En wie weet, misschien verrast sony wel met een heeeeel erg mooi product met een fantastische launch line-up en zijn we straks allemaal om

    al neem ik Sony wel met een enorme korrel zout qua wat ze aan games gaan laten zien

    laat me niet weer zo foppen als met de PS3

    als je terug gaat kijken hoeveel er van die grote games die ze vroeg lieten zien nou eigenlijk terecht gekomen is en hoe lang het vaak nog duurde en vooral hoeveel bullshots en target renders ze probeerden te slijten als in-game..

    wat dat betreft heeft MS wel een streepje voor. Die laten vaak gewoon de games later zien maar wat je ziet is wel wat je krijgt.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.901
    ENTHOUSIAAST?! DIT IS PAS ENTHOUSIAST.
    IK BEN ECHT SIIICCKK ENTHOUSIAST DIE NIEUWE PLAYSATION GAAT OOOOWWWWNNNEEEENNNN!!!!


    Nee maar for real. Ben 100x meer benieuwd naar de nieuwe Xbox.
     
  12. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Milo en Ryse say hi.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt? Zelfs met in het achterhoofd dat MS alles behalve goed bezig is geweest qua het binnenhalen van nieuwe franchises de laatste paar jaren na Kinect? No expectations here, ik hoop dat ze met grote verrassingen kunnen komen, maar ik verwacht niets.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Weegt dat op tegen GT5, 8 Days, Killzone 2, Last guardian, FFVIII Versus en de hele verdere parade aan target renders waar ze ons jaren lang mee lekker hebben gemaakt?

    Dat MS Molyneux heeft gebruikt om het idee van de Kinect te verkopen en dat daar ook aardig wat gebakken lucht bij zat ga ik niet ontkennen

    Maar als je het hebt over Halo of Forza of andere exclusives klopt het volgens mij wel wat ik zeg

    Ik kan me van MS exclusives in ieder geval geen presentaties met target renders die als in-game gepresenteerd werden herinneren
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat streepje is wat mij betreft al lang weer weg als je naar de laatste jaren kijkt qua games.

    Financieel kan ik het prima lijden om beide te kopen. Echter beide consoles moeten uiteraard wel mijn interesse hebben. Wat dat betreft boeit het mij niet zo heel veel hoe ze het nu doen. Ik wil gewoon weten hoe ze het straks doen
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Daarom ben ik juist benieuwd.
    + Ik ben meer een Xbox man dan een Playstation man. 8)
     
  17. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Nouja, Kinect is gewoon 130 euro weggegooid, Killzone 2 en GT5 zijn toch toffe games en die andere games hebben je niks gekost behalve wat teleurstelling. :+
     
  18. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik ben toen erg geschrokken van de ps vita, marketing begon goed, vette games en vooral : Remote play.

    Maar dat ding is nu 1 jaar op de markt, heb hem ook vanaf de release maar ze hebben de helft niet waar gemaakt en kijk hoe de vita nu in de markt staat :confused:
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Same here man.

    Ik ben zwaar tevreden met alle dingen die 360 heeft geboden qua service. Qua online, hoe snel installeren van games gingen, updates etc. Dat is zo krankzinnig veel langzamer op de PS3. Alle multiplats werden gekocht voor de 360 en de PS3 staat echt meer stof te happen dan dat ik er echt iets mee doe. MS had dit echt allemaal goed voor elkaar en ik zie Sony echt niet 1 2 3 alles goed doen, wat ze eerst allemaal fout deden.

    Plus ik ga straks maar voor één console online betalen, niet twee. Maar ja..als de PS4 met echt veel sterkere exclusive launch games komt dan de Xbox 3...tja.....
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Daarom hopen we ook, dat nu PS4 open kaart speelt, dat MS heel snel iets aankondigt. (console! niet een of andere xbox surface pad iets)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina