[Algemeen] Next Generation PlayStation

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Die surfpace pad/tablet zou toch naast de nieuwe Xbox komen volgens de geruchten? Of er zou zelfs een entertainment box komen en daarnaast een echte nieuwe Xbox console...
     
  2. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben niet echt weg van de richting die MS duidelijk op wil met dat Kinect door je strot drukken. Dan haak ik af.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben benieuwd of Microsoft hun aankondiging gaat vervroegen nu Sony de PS4 gaat aankondigen. Want het leek erop dat ze het pas met de E3 wilde aankondigen (remember die countdown wat Major Nelson postte?)
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Klopt. Xbox live werkt beter, de achievements zaten er vanaf dag 1 in, de mp's zijn vaak op de 360 beter, updaten op de ps3 is een drama etc. Echter de games op de ps3 spreken mij meer aan. MS lijkt wat dat betreft steeds meer de plank bij mij mis te slaan.

    Die eerste aspecten zie ik Sony nu wel aanpakken tis maar wat techniek en met de games gaat het wel weer goed komen. Echter of MS wel weer een slag kan maken qua games vraag ik me af.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geloof me dat Sony ook dingen door je strot gaan duwen. Zo werkt het gewoon tegenwoordig. :)
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het zou ook kunnen zijn dat zo'n tablet dé console is, en hij portable is en tegelijk een volwaardige gamingconsole, wat verklaard waarom ie ''slapper'' zou zijn dan de ps4.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh, gaan we hier ook zo beginnen? :+ Dan prop ik hem ook wel voor een dagje in mijn avatar.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Dan stappen er heel veel mensen over naar playstation dat zie ik ze echt niet doen. Zit echt niet op een tablet te wachten en ben vast niet een eengiste.:+
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    fuck die shit. Dat is precies wat ze moeten doen om mij kwijt te raken.

    Of dat ding moet heel goedkoop zijn, dan ga ik waarschijnlijk toch overstag. :+
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Daar zeg je wat inderdaad. Dat was ik helemaal vergeten! E3 duurt echt te lang...gaat MS niet doen.

    Ze zullen wel moeten man, anders verliezen ze toch die gigantische fanbase die ze met 360 hebben? Nah..als zij gewoon met een paar toffe nieuwe IPs kunnen komen die gewoon voor de echte gamer bedoeld zijn en de gebruikelijke Halo's, Forza's en bla bla...dan ben ik tevreden. :)

    Dat zou ik echt fucking dom vinden. MS heeft dikke centen en kunnen prima een powerhouse neerzetten met betere specs en shit..maar idd, als de geruchten waar zijn, zal de PS4 sterker zijn.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2013
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar welke gebruikelijke games zijn er nog meer dan? Ik geef niks om Forza, ben uitgekeken op Gears, ben wel gek op Halo. Maar alleen Halo is wel erg mager voor een nieuwe console
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wat hebben de centen van MS er mee te maken? Het is een wedstrijdje geld verdienen op lange termijn, niet een wedstrijdje wie de meest krachtige hardware kan maken
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De specs van de twee zijn toch bijna hetzelfde? Volgens mij ontlopen ze elkaar niet zoveel.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niet veel nee. Volgens mij is het grootste verschil 8 GB DDR3 ram (Durango) vs 4 GB DDR5 ram (Orbis) geheugen
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    rekenkracht Durango 1,2 Terraflops tegenover 1,8 Terraflops voor de Orbis toch? al zegt mij dat he-le-maal niks
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, ja. Ik kan eigenlijk ook maar beter mijn mond houden over specs. Is voor mij allemaal chinees. :+ Waar is de tijd van bits gebleven? :p
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het zegt ook allemaal niks, het gaat om de totale pijplijn

    je kan wel een dikkere processor pakken maar als je dan ergens anders een bottleneck creert schiet je er niks mee op

    het gaat om het totaalplaatje
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    ...of Japans. :+ Hoelang wachten nog? :9
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    7.5 uur :p
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vergeet Alan Wake niet :). Er gaan altijd een tijdje geruchten dat Remedy met een nieuwe game bezig zou zijn voor de nieuwe Xbox. Tja dan heb je nog Fable....meh! Ik weet effe niet welke exclusives er nog zijn dan. Forza motorsport vind ik ook weinig aan, maar Horizon was wel erg gaaf.

    Meer centen om nog betere specs te hebben en dan min of meer de garantie dat mutliplatform games mooier en beter zijn op hun console? :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina