Jongens, wanneer gaan we weer 's paintballuuuh?! En ik wil niet elke keer verliezen... al die vlekken!
Ah ok. Wel jammer dat je nu 4 minder bosswaves hebt (ik neem aan dat 10 dan de definitieve bosswave is), dat vond ik echt gaaf aan Horde 2.0. Die momenten dat je ergens een gang in dook in de hoop dat de Brumak je daar niet kan volgen om er vervolgens doodleuk doorheen te wandelen
Main Menu --> Campaign --> Aftermath --> A classsic extension to the Gears of War 3 storyline. o_0 BUY DUBBEL EXP
Haha, loser! Doen wij wel even! En je hebt dus ook een VIP Pass nodig om alle modes te kunnen spelen zie ik net... serieus wat is dit voor game?! $$$
Hehe, heb al een tweet naar JoeGraf gestuurd Doe ze trouwens nog de groeten van mij! ;P edit: Epic's versie van de online activatie pas oid? Wtf, waar gaat deze industrie naartoe :') Dead Space 3 zit ook helemaal vol met micro-transacties.
Als mensen zou es zouden stoppen met cod kopen zouden andere games niet zo worden :-( BUY DOUBLE XP???????
Dat houdt pas op wanneer een nieuwe franchise de scepter overneemt, vrees ik. Tot die tijd zal de massa CoD's blijven kopen en denken developers dat meer mensen dit willen zien of ze willen van de CoD-markt meesnoepen. Te achterlijk voor woorden eigenlijk :/
Ik moet bijna huilen. Een vip pass..strx blijkt dat alleen vips weer op dedi servers spelen WAT DOEN ZE MET DE BESTE FRANCHISE VAN DEZE GENERATIE
jij bent een angry bird Je kan wel een mooie grafiek maken van mn enthousiasme in dit topic over deze game... Enthousiast,.. zeer enthousiast.. minder enthousiast, enthousiast, week lopen janken (dbno en locust removal), beetje overheen gekomen, enthousiast,... meh...., huilen met mn pet op