[Algemeen] Next Generation PlayStation

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    In de replies na die van jou lijkt dat als waarheid te worden aangenomen, maar waarop baseer je dat?

    Ik denk persoonlijk dat MS helemaal niet denkt in termen van 'deze gen is wel goed zo, nieuwe IP's voor next gen'. Waarom zouden ze, de install-base is nu juist huge. Ook de ps2 trok aan het einde van zijn levenscyclus (net voor de nieuwe consoles) nog een paar toppers uit de kast (SotC was daar geloof ik 1 van).

    Zelf denk ik dat MS denkt: we hebben flink wat mensen aan de Xbox, nu gaan we een compleet Microsoft entertainment pakket doordrukken wat vooral de casualmarkt gaan aanspreken. Ze komen ongetwijfeld ook met vette IP's, maar de focus lijkt toch echt anders te liggen.

    Maar goed tis maar wat ik denk ;)

    En mbt dashboards en stores. Die van de xbox was erg ok en is nu kut en die van de playstation was kut en is nog steeds kut.

    Ik blader nooit meer door demo's, trailers en andere dingen
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    En als je eenmaal Twitch hebt ontdekt heb je een nieuwe verslaving te pakken. :+
     
  3. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Playstation Through the Years, heel mooi gedaan:


     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Man dit lijkt wel aftellen tot het nieuwe jaar zo :+ Gaaf filmpje

    Toch weer een paar exclusives langs zien komen die niet vaak (genoeg) genoemd worden maar toch erg goed zijn

    - Valkyria Chronicles
    - Folklore
    - Wipeout
    - Demons Souls _O_

    en ik vind Heavenly Sword, ondanks alle tekort komingen, echt super.

    Daarnaast is de Yakuza serie, wat Modder ook zegt, erg goed en hier op XBW vaak compleet over het hoofd gezien.

    http://www.metacritic.com/game/playstation-3/yakuza-3

    en Disgaea hoor je mensen ook niet vaak over, maar scoort ook goed

    http://www.metacritic.com/game/playstation-3/disgaea-4-a-promise-unforgotten

    Als je alleen naar exclusives komt heeft PS toch echt een veel interessantere en meer gevarieerde lijst.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Yakuza moet kapot want dat had Shenmue 3,4,5,6 moeten zijn :+

    Demon's souls's 2 op next-gen yes please
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hehehe krijg je dat geouwehoer weer. Shenmue wordt net als FFVII onterecht zo de hemel in geprezen. De nieuwe Yakuza's hadden zo voor Shenmue next gen door kunnen gaan.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Alleen had dan de combat en het verhaal beter gemoeten. Maar voor de rest scheelt het niet alles idd

    alleen de keuze voor een Yakuza verhaal met allemaal weirdos ipv het veel boeiender (imho) verhaal van Ryo wat zo enorm mooi opbouwde van zijn kleine dorpje naar de grote stad etc etc en toen ineens abrupt ophield irriteert me mateloos

    Denk nog steeds dat Yakuza een succes was enkel en alleen omdat het zogenaamd cooler is qua naam :+
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Same here; 1 van de echt zwaar onderschatte pareltjes van de PS3....topgame waar ik graag een vervolg van zou willen zien (al zit dat er niet in...)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat is er eigenlijk gebeurd met dat gerucht dat Santa Monica bezig was met een open world Heavenly Sword game. Dat is echt al een jaar of 2 geleden.

    (misschien zit ik nu 2 geruchten over Santa Monica te combineren :p)
    Tsja, ook nu begint het vuurwerk om middernacht, dus die vergelijking klopt wel. :+
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is fake, een parody account. (of had je dat door? :p)
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    PS is mij teveel japanse shizzle. Met de komst van de xbox en daarna de 360 kwamen de (westerse) pc games naar de consoles en werd de console voor mij aantrekkelijk. Met de 360 PC gaming vaarwel gezegd omddat het fijner is op console (beleving), zelfde games, geen hardware gezeik steeds maar gewoon gamen. Ik weet zeker dat dat met de nieuwe 360 niet anders gaat zijn ...
     
  13. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Nog 3 uurtjes ! :+
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk.

    Denk niet dat die echt zo zeggen. :+

    We call this event Vita "Heaven" because the Vita is already dead :'-(
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    @Gakkie: Dat Japanse vind ik wel meevallen. Niet echt erger dan de 360. Er zijn imo hoe dan ook genoeg Westerse games.

    Haha, je moet eens weten hoeveel mensen iedere keer denken dat het de echte Kaz is.

    Vooral omdat ie de waarheid vertelt. :+
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Had net een gesprek met iemand over de digitale downloads en het blokkeren van used games. Persoonlijk boeit het mij niets dat ik geen used games meer kan halen, want ik koop vrijwel nooit used games. Maar het blijft wel een trieste ontwikkeling als het echt waar is, en het kan ook nooit goed zijn voor winkels lijkt me. De persoon waar ik mee sprak zei dat dit gewoon heel gemeen gespeeld gaat worden zo. Je hebt nu al games op GoD voor 70 euro, zoals Black Ops II. Op de E-shop van Wii U zijn er ook gewoon titels die 70 euro zijn. Dadelijk krijg je gewoon dat je alleen nog maar digitale games hebt en geen keuze meer om bij Budgetgaming games te halen...dat zal volgend jaar nog niet gebeuren en het jaar daarop misschien ook nog niet...maar ik denk wel tijdens de next-gen misschien.

    Hoe zien jullie dat? Als het echt zo ver komt...hoop ik echt dat niemand eraan meedoet, dat ze zien dat ze fout zitten met die gestoorde bedragen.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan word het zoals Steam. :)
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Die account is geniaal 8):

     
  19. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik vind het wel erg triest wanneer ze 2de hands games volledig blokkeren, dit hebben ze ook al gedaan op de ps vita, nouja je krijgt geen trophy 's wanneer je 2de hands games koopt. Nou is dat ook wel weer om heen te komen, maar voor sommige games wil ik gewoon geen volledig bedrag betalen. Steam doet het toch wel goed d.m.v. steamsales maar momenteel is het nog iets te vroeg naar m'n mening.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    waarschijnlijk allebei gewoon waar :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina