[Algemeen] Next Generation PlayStation

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik had toch eigenlijk wel op zijn minst een datum en een prijs willen hebben (voor europa dus).....nou ja.

E3 dan??

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dan had je te hoge verwachtingen. Zo snel geven ze nooit een prijs.
    MEDIA MOLECULE. DESTINY. SHARE KNOP. SPECS. SOCIALE FUNCTIES.
    SHINY GRAPHICS :+

3. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Kwestie van smaak dan. Ik vind Killzone tof. Maar Infamous zag er ook veelbelovend uit (Leek op een reboot.. Nu al 8)). Watch Dogs, Deep Down en Destiny maakten het wel echt even af. Alleen schat ik de kans 99% dat alle 3 die games gewoon multiplatform worden.

4. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Wat een games worden uit de nieuwe ps4 geperst!!! Nu moet microsoft gaan komen met nog betere systeem.. Anders stap ik over naar de ps4!:)

5. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Sony is iig zeker terug. De problemen met moeilijk programmeren/updates/laadtijden/installshit/interface van de PS3 zullen zo goed als weg zijn met de PS4. MS moet goed z'n best doen, maar zoals Dulle ondertussen al een paar pagina's terug zei ben ik er ook een beetje bang voor met hun gare apps en Kinect en dat ze gamers gewoon niet meer serieus nemen. Halo 5 zal niet genoeg zijn (stiekem toch wel) denk ik.. Ik zie trouwens MS wel aankondigen dat GTA5 naar de Xbox 720 komt met iets exclusiefs.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zat zo te hopen dat Capcom met Dragons Dogma 2 zou komen... :'-(
    Close enough I guess...

7. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga gewoon dezelfde opstelling doen zoals ik het nu heb. PS3 en Xbox 360 allebei hebben, maar de focus leggen op de Xbox 360 voor multiplats en exclusives alleen voor PS3. Alleen ben ik bang dat het ditmaal het tegenovergestelde gaat worden als MS niet met iets heel goeds komt.

Deep Down lijkt wel op Dragons Dogma? Het begint zelfs allebei met DD. :D

Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nog een keertje de controller, was een beetje ondergesneeuwd...

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De handles, zijn die langer? Dunno, controller ziet er comfortabeler uit dan de DS3.

10. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het design echt bagger lelijk met die touch pad in het midden, maar het lijkt er op dat de handgrepen wel langer zijn geworden. En dat is goed.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ook Destiny is multiplatform. :D

De echte andere exclusives zullen wel voor E3 bewaard worden. Blijf het kut vinden dat we de hele console niet hebben gezien. Maar goed...het is nu aan Microsoft. Halo 5 met Destiny achtige graphics of beter? Ik ben heel benieuwd waar ze mee gaan komen. Ook Sony kwam met die Move en PS Eye dingen even en hopelijk doet MS dat ook...gewoon een kwartiertje besteden aan Kinect ofzo.

Wat denken jullie, wordt Killzone een launch game? Ik verwacht van niet...kijk hoe on af die animaties eruit zagen en andere dingen...denk niet dat ie dit jaar nog komt.

12. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Geen EA trouwens, zouden die dan weer een deal hebben met MS en Activision met Sony? Dus geswitched zeg maar. Tot hoe lang liep die Call of Duty deal met MS ook al weer? :9

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Destiny heeft extra content op de PS4.

Als de geruchten qua specs kloppen gaat de pikorde omgedraaid worden. Van X360 voor alles en PS3 voor exclusives naar Durango voor exclusives en PS4 voor alles.

SHARE KNOP

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    The last guardian op de E3 volgens GT.

15. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Wedden dat Durango ook die share shit gaat krijgen. :p

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Had het al eerder gemeld, maar vind deze controller een stuk beter dan de DS3, pookjes zijn convex en verder uit elkaar, triggers ook convex-ish al mochten ze iets langer.Het is niet te groot zoals de controller van de Wii U. Gelukkig hebben ze de d-pad fatsoenslijke d-pad en knoppen nagenoeg hetzelfde gehouden.

17. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8 GB GDDR5 is echt ongelofelijk. Maakt me wel een beetje bang voor de prijs. Ik wil eigenlijk niet meer dan 400 betalen.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Damnit, MS heeft me alweer terug gewonnen. :+

Haha, nee dat nog niet. Maar laten we hopen dat ze het hebben. Dat is zo een belangrijke feature voor mij.
    Ik verwacht niet dat het top specs gaat hebben, dus nog steeds een voorkeur voor PS4.

19. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ging het niet om DDR5 voor videokaart ram?

20. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina