[Algemeen] Next Generation PlayStation

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wtf een geluidmakende controller :+?

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    de mooiste games van de 360 zijn lang niet zo mooi als de mooiste ps3 games. alleen halo 4 kan het wat bijbenen. god of war, uncharted. gran turismo, killzone zelfs infamous en nog meer gaan er dik overheen.

maar goed, nu ben ik echt weg. posten op een vita is kut :+

Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
  4. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Vergeet niet dat Nintendo een console uitbrengt puur voor familie leden en niet zo zeer een kracht patser.

Ben benieuwd waar Microsoft nu mee gaat komen..

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    I beg to differ about Gran Turismo....

Ik vind die game er helemaal niet zo mooi uitzien en vind dat Forza 3+4 en ik denk ook Horizon gewoon mooier zijn. Maar dat vind ik he :D

Wow wacht effe....Infamous? Het is een geweldige game qua gameplay, maar grafisch is het echt niets bijzonders, kom op dude effe on the real nu :p

6. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Toch wilde ze met de Wii U de hardcore gamers aanspreken. Vandaar ook de verschillende ports (Darksiders, Mass Effect, Batman, etc.). Dus als ze zichzelf hiermee willen profileren, dan zijn dit soort reacties te verwachten natuurlijk. De Wii U zal gewoon weer hetzelfde geval zijn als bij de Wii. Alleen verwacht ik dat dit slechter zal uitpakken.

EDIT: Kut ik wilde gaan slapen. Dan nu maar echt doen. Truste.

7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Hopelijk meer beelden over een paar weken. Epic gaat sowieso met meer komen op de GDC.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    infamous 2 is voor een open world game heel mooi hoor.

slapen gaat op dez manier moeilijk. :+

9. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Tof ook dat Sony pro-indie games is. Devs gaan nu vrijwillig over naar Sony, of MS moet met heel veel zakken geld naar heel veel verschillende devs strooien.

Blizzard-dude schrijft Xbox versie van Diablo 3 trouwens niet af. Hij zegt dat dit een Sony-event was dus niet over andere versies gaat praten.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben nu écht benieuwd waar MS mee komt. Was geen geweldige presentatie, maar stemde vooral erg positief. Ook idd het pro-indie gedeelte.

MS kan het bij mij echt verneuken door een hele presentatie te houden over kinect en hoe het over in geïntegreerd is. Dan stap ik maar over :9

11. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
  12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hij is op zich wel mooi, maar 360 zou dit echt wel kunnen hoor, believe me :D.

Maar goed gozer, sorry ik laat je met rust nu, trusten! :)

Nu wachten tot MS hun move maakt...wordt het een eigen event, wordt het GDC of toch E3? Time will tell. En dan is het hopen dat ze mij als Xbox man nog steeds blij kunnen maken. Toon gewoon een fucking Halo 5 met Killzone Shadow Fall achtige graphics, Alan Wake 2 die ons wegblaast en die van de sfeer druipt, misschien die shooter van Rare? En ongetwijfeld wat third party games zoals Sony ook deed...en dan wat Kinect, want tja dat moet he...en dan is het klaar. En ik zie MS de console dan wel gewoon tonen als ze voor de E3 nog ermee komen. Hopelijk wordt het iig wat minder stil nu...want het is gewoon echt stil rondom MS.

14. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Er is trouwens ook niet laten zien wat je nu eigenlijk met die touchpad op de controller kan doen. :p
    Hmm.. op de één of andere manier begint het allemaal een beetje te zakken nu. Gaikai moet zich ook nog bewijzen, als er ook maar enige lag is, is dat al dodelijk. Lang niet overal is super snel internet aanwezig.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nee maar ik mag toch verwachten dat al die games gewoon op disc komen ook toch? Dat is allemaal nog onbekend gewoon ook...pfff....allemaal E3 dus.

16. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
  17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dit stukje was echt gestoord gewoon, deed me echt aan een stukje uit de Star Wars 1313 demo denken. Stel je voor als Halo 5 er misschien zou uit gaat zien....goddamn. Ben benieuwd wat de launch games zullen zijn van de PS4, een game als dit zou heel sterk zijn, maar ik zie dat niet gebeuren.

Ik zag deze comment op een forum en vond hem behoorlijk goed. Hij legt uit waarom MS echt nog wel relevant is en dat ze wel eens heel sterk eruit kunnen komen straks...good read:

Ik wist dat dus niet van die 21 teams bijvoorbeeld. Hier moeten straks wel games van komen.

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    De nieuwe Killzone ziet er op zich wel tof uit, maar ze hebben nou niet echt titels aangekondigd waar ik geïnteresseerd in ben. Square-Enix komt als het goed is wel met een nieuwe Final Fantasy voor de PS4 op de E3.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Zo maar even alles doornemen :+

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Klopt, maar er waren ook geruchten dat Sony er 8GB van zou maken als reactie op de geruchten van Durango. Dat terwijl GDDR5 geheugen een pak duurder/kleiner is dan DDR3 (maar gelukkig ook een pak sneller).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina