[Algemeen] Next Generation PlayStation

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het zou mij helemaal niets verbazen als de opvolger van WoW , waar ze toch echt al wel een poosje mee bezig moeten zijn straks ook op de nextgen consoles uitkomt

Zou verder niet zo goed weten wat ik verder nog van blizzard zou verwachten. Starcraft gaat nooit lekker werken met een controller denk ik, daar is het veel en veel te snel voor

Ja die instant play is wel tof inderdaad..

Is er nu ook iets gezegd over of het online deel betaald gaat worden?

Want ze gaan al die extra kosten die met dat streaming gebeuren gemaakt moeten worden toch niet allemaal voor eigen rekening nemen?

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Watch Dogs _O_

3. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je er vanuit moet gaan, dat je Playstation + nodig zal hebben om veel van die features (helpen/streamen/instant demos) te gebruiken.

Ik durf er geld op te zetten dat multiplayer gamen gratis blijft echter.

Hmmm, dit is toch wel mooi, zeker voor launch game.

Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dit waren wat van de aankondigingen incl filmpjes voor de mensen die het gemist hebben
    PLAYSTATION 4 AANGEKONDIGD

UNREAL ENGINE 4

DIABLO III AANGEKONDIGD
    -geen trailer-

MEDIA MOLECULE PROJECT

NIEUWE EYETOY + CONTROLLER

WATCH DOGS GAMEPLAY

TEST DRIVE UNLIMITED DRIVECLUB

DEEP DOWN (heeft wel wat weg van Dragons Dogma 2)

THE WITNESS

KILLZONE SHADOWFALL

KNACK

INFAMOUS: SECOND SON

DESTINY

QUANTIC DREAM OUDE MAN

zal nog wel wat gemist hebben...

En het beste van allemaal:

SHARE KNOP, LIVE MEEKIJKEN MET ANDEREN.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm nachtje kunnen slapen. Moet zeggen dat sharen etc ziet er zeker vet uit. Dashboard ook en Gaikai kan tof worden. Gaat wel even duren zoals Onlive.

Ja de controller. Wat kan dat ding nou? Waarom vertellen ze niks over het touchpad?
    Daarnaast dus de hele console niet gezien. Wat betekend dat het final concept nog niet klaar is. Lijkt er dus meer en meer op dat de hele show naar voren is geschoven door Sony om nu de eerste te zijn. Dat betekend dus ook de Xbox reveal dichtbij is.

Grafisch zag het er super uit. Killzone awesome maar wel saaie gameplay. Vond Watchdogs nog het meest cool. Al kan het ook heel scripted zijn van wat we zagen.
    Rest van de games meh. Iets teveel niet gameplay waar is dus gelijk aan Killzone 2 en E3 moet denken. Destiny en exclusive stuff voor PS4 is nice. Maar wat de inhoud is is natuurlijk de vraag.

Overal toch wat teleurgesteld. Met name doordat we totaal geen console gezien hebben.
    Het begin was wel sterk en leuk en lijkt erop dat die ook sterk is. Rumor specificaties lijken dus te kloppen. Als die van de Xbox kloppen ontlopen ze elkaar dus niet zoveel.
    Sony lijkt nu het wat beter voor elkaar te hebben qua interface wat zeker fijn is. Maar het enige wat ik echt cool vond vannacht was dat sharen en een beetje Gaikai. Is dat een reden om over te stappen? Niet voor mij momenteel. Dan moet MS het echt verbruien met de Xbox. Wat ik niet zo gebeuren eigenlijk. Gaat gewoon een mooie evolutie worden van de 360 en de controller.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vond het wel jammer dan Square gewoon met precies dezelfde Agni's Philosophy tech demo aankwam als een paar maanden geleden. Niks speciaals gedaan.
    En even zeggen 'kom naar de e3, dan komt de 3489e FF titel' Hoera. :+

Ik was wel onder de indruk van Media Molecule.

edit: Oh, en jammer dat de geruchten over Guerilla niet klopten. Toch weer een Killzone, niet hun fantasy RPG. bleh

7. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enige reveal die interessant was, was Deep Down.

Ik vind het tot nu toe allemaal nog niet zo denderend.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar wel die Dragon's Dogma lookalike , dus daar moet je wel vrolijk van worden toch

het is vast geen toeval Dragon's Dogma en Deep Down..

Dat Guerilla veroordeeld is tot het maken van Killzone's tot ze a la Bungie een andere uitgever zoeken is denk ik wel bekend

t is nu eenmaal de beste van de PS exclusive shooters

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar dat hele backwards compatiblity ding. Hoezo zijn mensen daar zo blij mee. Is het niet dat je ze moet herkopen op gaikai cloud of wat

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Weten we nog niks van. Dus blijft een beetje raden. Daarnaast zou Gaikai er voor zorgen dat we 'eventually' volledige BC zouden krijgen. Wellicht duurt het nog jaren.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was dit a gepost? De trailer.

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zou niet weten hoe het anders zou werken... maar ok .

13. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal wel, het is niet alsof je nu een code bij je PS3 game hebt zitten om ze aan je account te koppelen.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het moet er gewoon meteen direct in zitten, Sony die dingen op termijn belooft heb je niks aan :+

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    E3. ;)

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als KZ al de beste is wil ik niet weten hoe crap Resistance is.
    :p

Ja, ik had er ook al over nagedacht en op gehoopt dat DD misschien DD2 in vermomming is. Working Title enzo, en het leek er toch wel op. Zou het ook vreemd vinden als Capcom opeens met 2 fantasy RPG's komt aanzetten.

fingers crossed.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zo als met Home, momentum compleet gemist

18. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar aan het einde zag je een message naar Ono ( street fighter ) en ik weet niet of dat wat zegt, maar hij heeft niets met Dragon's Dogma te maken.

Maar misschien is het echte een online Dragon's Dogma, dat zie ik wel zitten.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ik dacht dat dat een teaser was voor iets anders. Want de stijl van dat stukje leek totaal niet te passen bij de vibe van de rest van de game.
    Misschien is het een vernieuwd pawn systeem? Moet even kijken wat Blanka precies voor bericht stuurde.
    Gisteren nog opgestart. Nog steeds in beta. Nog steeds clunky. Nog steeds saai. Nog steeds lelijk.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dankje! Scheelt mij weer :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina