Alleen de HUD is echt lelijk. Ubisoft kan dat echt niet, bij AC-games was dat ook echt verschrikkelijk. Beter kun je het uitzetten.
Prachtige shit maar wie zegt dat dit ook op de next gen xbox komt en of uberhaubt de next gen xbox dit kan tonen?
Watch Dogs is geen console exclusive, en denk je echt dat de next gen Xbox dit niet kan tonen? Net even de Watch Dog gameplay video van gisteren gezien en ben echt positief verrast. Ik wist niets van deze game tot vandaag en kan echt niet wachten om deze game te kunnen spelen. Echt mijn cup of tea!
Deze game lijkt mij gewoon perfect in combi met de Vita, die je dan als hud gebruikt. Hopelijk zit die functie op de Playstation versie ingebouwd, dan ga ik em niet voor de Xbox halen.:b:
Ja echt he. Vond de demo van watch dogs verder maar een vaag gedoe. Hoe de fuck werkt het allemaal? Wat is je doel in de game? Wordt het niet repetitief? Kan je nog zulke mooie graphics hebben maar vond t gameplay technisch maar een vaag gedoe. Edit: ja dat zei ik dus al
Ik begrijp serieus niet waar dit ineens allemaal vandaan komt, al die twijfels over de nieuwe Xbox. Het zijn maar geruchten dat de ram iets minder zou zijn dan de PS4 toch? Ik snap niet waar die gedachte vandaan komt dat MS met een slappe machine zou komen......
Jonge we horen niks van ms en er gaan 193718371 geruchten rond dat de nieuwe xbox kinect poep wordt dus ik maak me zorgen! Die nieuwe ps met al dat stream gebeuren, verbeterde controller en zieke shit made me very curious naar MS
Als dit het begin is van Next Gen graphicks, dan zien we een hele leuke en mooie next gen jaren tegemoet. Als je de eerste ps3/xbox 360 titels naast de titels van nu zet is het wel erg mooi geworden. Het is nu ook tijd voor iets nieuws. En deze game, watch dogs... het ziet er fantastisch uit. Het idee is erg goed en origineel. Beetje de digitale wereld overnemen. Je zou er erg veel dingen mee kunnen besturen aangezien alles tegenwoordig wel online te bedienen is. Ik zie bruggen dicht en opengaan, banken die je op deze manier kan overvallen etc. En kwa verhaal enz. tja we gaan het zien. Als deze game dit jaar uitkomt met de ps4 release... dan staat die ps4 misschien met kerst hier wel in de woonkamer.
Ziet er dope uit! Alleen lijkt dit echt zo'n game te worden die laat zien hoe mooi en tof een game kan zijn (op de nieuwe generatie vooral), maar zonder diepgang en goede verhaallijnen. Dat is hoe de game nu over komt op mij.
Zeker. Ze hadden nooit verwacht in het begin denk ik dat Crysis 3 bijvoorbeeld er zo uit ging zien op de current gen.
Heb je gelijk in. Ik wil ook MS echt zien nu en ik ben ook wel een klein beetje bang dat ze teveel met Kinect gaan doen, maar aan de andere kant twijfel ik daar ook weer aan. Hoe graag wil MS namelijk van hun fanbase af weet je? Nah...komt wel goed denk ik man, sure hope so.
Ik wacht rustig af tot beide partijen duidelijkheid hebben gegeven, daaruit beslis ik welke console ik zal halen eind dit jaar en voor die console haal ik dan Horloge Honden .
ik snap dat geziek qua kinect poep op MS ook niet echt.. Hebben jullie gister een andere persconferentie zitten kijken? Want bij sony stond er toch ook een camera op de tv en zat er move support standaard bij de console en in de controller? lekker boeiend wat voor opties er bij zitten, .. Kinect kan nog best zn nut hebben om video en dashboard en zo te bedienen en we hoeven echt niet bang te zijn dat het de normale controller gaat verdringen