[Algemeen] Next Generation PlayStation

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Welke console heb hem niet gezien. :+

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Even terugkijkend op vannacht: day one. Schijt, alles. Nee, ziet er allemaal tof uit. Op een gegeven moment werd het wat te cheesy met dat de PS4 gemaakt is voor de developers, maar ben blij dat Sony nu dus daar van heeft geleerd. Controller is gewoon fijn, ziet er niet slecht uit en heb voor de rest wel vertrouwen in alles. Screens en filmpjes uploaden is de shit, dus high five Dulle.

Games doen me wel nog niks, maar daar is hopelijk de E3 voor. Vind Killzone niks, ziet er qua gameplay ook totaal niet interessant uit. Knack is wel geinig voor even, maar zie dat meer als een simpele test-game. Buiten dat alleen Watch Dogs. Ik mis nog wel een WOW-effect, ja die game van Capcom is gruwelijk, maar ook gruwelijk fake denk ik. Shit is aan op de E3, en nu zien we wel wat MS doet. Na alles wat ik heb gedaan met mijn 360 is het moeilijk om toch niet weer voor MS te gaan, beter fucken ze het niet op.

3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    "The console is just a box. The controller was very important to show because it has the share button, but the console is just a console", zegt Yoshida in een interview. Of de PS4 op E3 getoond wordt, is ook niet zeker. "We’re still trying to decide that."

(van fok)

Ik vind juist de looks van de console zelf best belangrijk.. moet ook een beetje mooi in mn kastje staan ;)

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, nee ik denk dat dat wel meevalt. Moet ik wel voor opletten natuurlijk, maar voor mijn gevoel heeft Sony het momenteel gewoon echt meer verdiend dan MS.

MS ga ik verder gewoon een eerlijke kans geven.

Bah, dat gezever hoorde je ook bij de Wii U. De looks zijn wél belangrijk. :mad:

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik dus wel... En daarom ben ik heel benieuwd waar MS straks mee gaat komen.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Hij is gewoon nog niet klaar. Het design is niet klaar kunnen ze wel mooi omheen lullen maar dat is het gewoon. Maar toch een reveal zonder een console blijft vreemd.
    Als het "gewoon" box is dat waarom zijn ze het dan aan het designen. ;)

Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wie weet heeft MS de focus al enige jaren op de nieuwe console. En zodra die aangekondigd wordt zwemmen we in exclusives!

8. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Of het word ps2 --> xbox verhaal ;)

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Iemand een idee waar ik hem kan terugkijken?

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Vorige pagina is je dat al gezegd. ;)
    Je, in het begin. Daarna laten ze ons weer vallen als een baksteen, want dan is het voor hun weer op naar de nieuwe console!
    MS pakt het niet goed aan.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, tegenwoordig gaat het hem om een goed werkende console niet eens zozeer hoe de games er grafisch uitzien. (als de nieuwe xbox grafisch echt stukken slechter is, worden games voor de xbox gemaakt en dan weer ietsje opgepoetst voor de ps4)

Ik ben het helemaal met je eens dat MS het nu erg kut doet! Maar ik verwacht dat ze sowieso de komende jaren met de nieuwe Xbox wel eerst gaan presteren, daarna moeten we dan nog maar zien. Maar uiteindelijk gaan we toch allemaal lekker de third-party games spelen op de Xbox omdat die controller veel chiller is.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Niet als de PS4 qua specs duidelijk beter is. En als de Durango geen Share functionaliteit heeft....

edit: Zometeen maar eens alle trailers via de IGN app op de 360 terug kijken. Altijd lekker ironisch om PS spul op die manier te kijken. :+

Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nog steeds dezelfde flut controller, bah. 8GB ram is wel top. Zeker als dat echt GDDR5 is. MS kan zich echt niet veroorloven hier te ver vanaf te zitten. Zelfs ik zou een PS4 kopen als dat zo is. We willen natuurlijk wel zoveel mogelijk nextgen.

Benieuwd ook naar de EU release datum.

En Blizzard naar de consoles, jay!

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Bij de volgende Xbox ben JIJ de controller!!

Kinect ToTaLy integrated!

Daar gaat het grootste pluspunt van de Xbox.:9

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals ik gister al zei. MS heet gewoon een streepje voor bij mij. Je kan zeggen dat het einde "slecht" is wat ik niet vind maar iets wat net gebeurd is blijft eerder hangen. Ik ben het gedoe in het begin niet vergeten met de PS3. Maar lijkt erop dat veel mensen dat vergeten zijn omdat het een tijd geleden is. Maar ik vergeet dat niet zo snel dus ik ben nog sceptisch over de PS4.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    lol :+

Kom op, zo cool is dat nou toch ook weer niet?

Er is toch nog niks te zeggen over welk apparaat de voorkeur krijgt want we hebben nog geen van beide gezien.

Enige wat we gezien hebben is een controller, een spec-sheet en wat bullshots

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oftewel alle rumours die we lezen kloppen eigenlijk wel.

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Jup!

En dat Sony je ook een camera geeft die je moet gebruiken!

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Niet allemaal en de belangrijkste is dat 2dehands games niet geblokked worden.

Niet dat ik 2dehands games speel, maar ik verkoop wel.:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina