1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ninja Gaiden 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 feb 2011.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Die eer is al weggelegd aan Bayonetta IMO.
     
  2. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden 3 had inderdaad beter wat vette cutscenes kunnen hebben en een vaag verhaal zoals in de vorige delen, NG3 nam zichzelf veelte serieus met zijn verhaal en het neerzetten van Ryu's menselijke kant.

    Maar soms kan ik wel een verhaal waarderen zoals in games zoals El Shaddai en de nieuwe DmC.
     
  3. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Erg goede game inderdaad maar ik vond de muziek echt zo verschrikkelijk dat mijn oren iedere keer weer spontaan begonnen te bloeden :p

    Misschien dat ik 'm binnenkort weer eens koop, ik had 'm ooit weggedaan maar ik moet er nog een aantal achievements voor halen en het is wel een game die het verdient om nog 's een keer doorgespeeld te worden.

    Overigens beste gedigitaliseerde kont ooit ;P

    Precies, herinner je je die scène met bijv. die trein nog? Dat waren pas cutscenes :D

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=tn2N2V_uT2M#t=387s

    En eigenlijk lieten ze juist met NG3 zien dat Ryu een psycho zou moeten zijn want wie wil nou ervaren hoe het is om de laatste ongewapende vijand op het slagveld bruut af te slachten. Ryu is dan wel badass maar dat pas niet eens bij zijn persoonlijkheid, dus nog een reden om NG3 te verfoeien :p En even later zit 'ie blij met een kindje te spelen. Blegh!
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2013
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Leuk die discussie over NG3. Ik kan er gewoon heel kort over zijn. Zelfs de opgelapte versie kan niet verbergen dat het een klote game is. Sorry, maar dat vind ik van dit laatste deel. Zo glorieus als het begon, zo triest is het geeindigd.

    Welke gamers wilden trouwens de persoon achter Ruy zien? Dat humaniseren neemt niet alleen de mystiek bij de main karakter weg, tegelijk blijkt Ruy helemaal niet zo interessant te zijn (hij is eigenlijk heel doorsnee), waardoor ik als gamer nog minder interesse heb in zijn queste. En de actie was ditmaal toch al minder interessant, op een paar kleine hoogtepuntjes na.

    *Dit* is een serie die duidelijk een reboot kan gebruiken en dan ook meteen graag een wisseling van developer.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2013
  5. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, and what has been seen cannot be unseen.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Amen brother.


    ...


    Mooie spreuk trouwens om op een toilettegeltje te plakken. Zou ik een copyright op aanvragen. :9
     
  7. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is een Engels gezegde :F:
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Funny, moest eerder aan een drol in een wc pot denken. Zal wel aan de associatie met de game liggen. ;)
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    En toch blijf ik benieuwd naar deel 3, tegen beter weten in :+
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Sorry dat ik zo kritisch ben Jorrie. Ik denk dat het vooral ook komt door het verleden. Deel 1 en deel 2 hebben een bepaalde verwachting opgebouwd en aan die verwachting werd voor mijn gevoel in deel 3 duidelijk niet voldaan. Wanneer je deze geschiedenis niet of minder hebt met de serie, zal de teleurstelling ongetwijfeld ook minder zijn.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Jep jep, ik ben ook een enorme fan van het spel, heb niet voor niets het eerste deel 3 keer gekocht (Ninja Gaiden + 2x NG Black) :+, erg leuk verhaal en sterke gameplay. Deel 3 is dus meer op Ryu zelf gericht? Dat is wel jammer.. Maar ik blijf benieuwd :+
     
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden 3 is gewoon enorm saai.
    Je trekt van gevechtsveld naar gevechtsveld om tegen een groep vijanden te vechten tot je ninpo meter is gevuld waarmee je een aanval kunt doen om veld leeg te ruimen.
    Dit doe je de hele game door.

    Enige mooie duel vond ik tegen de Regent of the Mask, maar dat zal ook wel deels dankzij de muziek wezen ;)

     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Maar dat doe je bij andere games ook toch? Maar ik begrijp wat je bedoelt. Volgens mij zijn het vooral de fight mechanics die dit deel minder interssant maken.
     
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de hele opbouw van de levels is zo gemaakt dat je in een arena komt voordat een gevecht begint en zodra je erin bent komen er een hele zooi vijanden tevoorschijn komen.
    Je enige doel tijdens het gevecht is het vullen van je ninpo meter zodat je het gevecht kunt beëindigen ( beetje vergelijkbaar met Asura's Wrath eigenlijks ).

    Platformen is echt minimaal in dit deeltje en vijanden zijn bijna nooit apart opgesteld in het level zoals in de vorige twee delen.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2013
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ninja Gaiden 2 opnieuw gekocht en morgen krijg ik hem binnen, wel weer zin aan :cool:
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb sigma 2 ook nog liggen voor de ps3,.. misschien toch maar weer eens proberen (was met 2 op de 360 ergens halverwege afgehaakt geloof ik)
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ook deel 2 vond ik tegenvallen. Alleen de eerste is echt goed, zeker Black.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mja vond ik ook, maar sigma schijnt dan wel weer wat beter te zijn dan normale 2
     
  19. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Uhm...... Nee!

    Misschien op het gebied van performance maar Sigma 2 is echt minder dan de Xbox versie van 2. Geen mogelijkheid tot afhakken ledematen e.d., er zitten een aantal stukken in die echt onnodig zijn (extra levels) en Hayashit heeft er met z'n handen aangezeten.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wait wut?

    Geen ledematen afhakken? Dat was toch de hele gimmick waar 2 om draaide? :+

    Nou die hoef ik dan ook niet meer uit te proberen..
     

Deel Deze Pagina