[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoeveel bandbreedte zon Gaikai of Onlive stream eigenlijk nodig heeft..

    Heb wel gelezen dat de compressie geweldig moet zijn maar verder geen benul
     
  2. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De Killzone clip konden ze gewoon uploaden. Dat was rond 10 min.
    De vraag is of wij dat ook krijgen.

    Blijft apart als het maar een box is hadden ze hem dus gewoon kunnen laten zien. Ze doen net of het ze niet boeit maar dan hadden we hem gister wel gezien.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar wat voor echte voordelen zitten hieraan tov van gewoon een retail blu-ray game halen? Ik heb zelf een best simpele verbinding..ik zit op een max speed van 1.2MB/sec. Gaat hem sowieso niet worden voor mij denk ik.
     
  5. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, lijkt wel of ze geen vertrouwen hebben in de PS4... De hele show was ook niet specials. Alleen Killzone als hun enige topper. Driveclub is afwachten, Watch Dogs is ook een topper maar komt ook op Xbox 360 en ook op de volgende Xbox lijkt me logisch. Ik had veel meer verwacht van Sony. Dit was hun moment voor toe te slaan. Killzone en de controller zijn voor mij de 2 echte pluspunten. Ik heb nu al een gevoel dat MS wel eens hard kan terug slaan.
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat je een demo instant kan spelen om te kijken of het wat is.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Het was een aardige show, maar ik had er ook inderdaad meer van verwacht. Juist qua first party, maar then again...dat wordt ongetwijfeld bewaard voor E3. Killzone was echt prachtig, niet alles was even mooi...maar de draw distance en al die gebouwen en detais....holy cow. Maar of dat een launch game is? Ik betwijfel dat heel erg. Driveclub deed mij echt niets en misschien lag het puur aan de stream, maar grafisch gewijs vond ik er niets speciaals aan. Call me crazy...ik vond het vergelijkbaar met de Forza's of zelfs minder. En die Deep Down game van Capcom....vooral dat stukje met de HUD...who you kidding Capcom? Die shit was nepper dan Pamela's titties, effe serieus.

    Vind het wel vet dat ik kan uitkijken naar een nieuwe inFamous, al moet ik 2 nog uitspelen. Echter had ik gehoopt op een nieuwe IP van Sucker Punch, ah well. Ik hoop het man dat MS hard kan terug slaan, iig laten zien dat ze met vergelijkbare en zeker niet slechtere specs zullen komen. Toon gewoon een keiharde exclusive zoals Halo 5 bijvoorbeeld met ziekelijke graphics en wellicht een nieuwe IP en ik ben al best tevreden, want zoals jij ook zei...zoveel nieuws qua games had Sony ook weer niet te bieden. Anyway :

    Het zou vreselijk fucking dom zijn om het niet in Europa uit te brengen, leer toch gvd eens van die fouten Sony.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is hoe dan ook meer dan een paar seconden ;)
    https://www.facebook.com/photo.php?v=113171115535029&set=vb.100005264234406&type=2&theater

    De geruchten zeiden een kwartier. (Just Cause 2 op de PS3 kon al 10 minuten opnemen)
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Oh dat is wel nice dan! :)
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zou 2014 echt een fout van Sony vinden, want juist in Europa gaat de PS3 zo goed en in de US blijven ze meer Xbox mensen. We gaan het zien, won't we?
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De vorige keer, met de PS3 launch, toen er zo een groot gat tussen US/EU zat kwam dat toch vooral door problemen met de Cell en Blu Ray dingetjes? Dat excuus hebben ze deze keer iig niet meer.
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Laat die amerikaantjes maar eens wachten!:mad:
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben ik de enige die het wel relatief tegenvallend vind dat ze gewoon niet die games vanaf de PS4 zelf toonden? Watch_Dogs die gewoon vanaf PC werd gedraaid, Killzone was gewoon een video en ik mag toch hopen dat dat vanaf een PS4 devkit draaide? Het zou echt toffer zijn geweest als ze gewoon die console hadden gehad daar, aangesloten en dat iemand gewoon realtime een gamedemonstratie deed. Ook vond ik er zeer weinig enthousiasme bij de mensen die over de PS4 aan het praten waren...laat je trots zien, niets mis mee :)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk dat ze per se voor MS wilde. En ergens lucht hebben gekregen van een datum van de Xbox reveal en toen gezegd hebben oke we moeten nu eerst. Daarom is er ook geen echte PS4 reveal. Ook al zeggen dat het "maar een box" is.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.903
    Waar blijft ms dan :+
     
  16. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    MS geeft niks om gamers :'-(
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Eind Maart, begin April.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Misschien wilde MS dit afwachten en zijn ze nu heel paniekerig of juist het tegenovergestelde. Als het 't laatste is...dan zullen ze gewoon keihard wachten tot E3 denk ik. Ik probeer die countdown te vinden van Major Nelson of die er nog is of is veranderd....maar kan het niet vinden.

    Als dit straks het geval is met de nieuwe Xbox...dan is het over met ze, want van casual Kinect ongein kunnen ze niet alleen bestaan.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja want zo dom zijn ze. ;) Vind er maar een raar sfeertje hangen de laatste dagen. Zijn zoveel mensen negatief over MS opeens had dat nog nooit gemerkt totdat de preview talk een beetje begon over het PS4 event. MS heeft gewoon awesome dingen gedaan met de 360. Xbox live was een verademing, de controller word nog steeds al beste beschouwd alle 3 party games waren beter te spelen op de 360 etc Maar opeens weegt wat Kinect stuff (eye toy komt ook gewoon met de PS4) en "gebrek" aan IP's het laatste 1.5 jaar een stuk zwaarder snap het niet echt. Ben juist zeer benieuwd wat MS ons weer gaat brengen met de Next Gen zoals ze deden met de 360.
     
  20. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat de richting waar MS naartoe gaat veel mensen gewoon niet aanstaat. In plaats van wat vette games, proberen ze maar dat Kinect door je strot te duwen, donder op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina