Het was een aardige show, maar ik had er ook inderdaad meer van verwacht. Juist qua first party, maar then again...dat wordt ongetwijfeld bewaard voor E3. Killzone was echt prachtig, niet alles was even mooi...maar de draw distance en al die gebouwen en detais....holy cow. Maar of dat een launch game is? Ik betwijfel dat heel erg. Driveclub deed mij echt niets en misschien lag het puur aan de stream, maar grafisch gewijs vond ik er niets speciaals aan. Call me crazy...ik vond het vergelijkbaar met de Forza's of zelfs minder. En die Deep Down game van Capcom....vooral dat stukje met de HUD...who you kidding Capcom? Die shit was nepper dan Pamela's titties, effe serieus.
Vind het wel vet dat ik kan uitkijken naar een nieuwe inFamous, al moet ik 2 nog uitspelen. Echter had ik gehoopt op een nieuwe IP van Sucker Punch, ah well. Ik hoop het man dat MS hard kan terug slaan, iig laten zien dat ze met vergelijkbare en zeker niet slechtere specs zullen komen. Toon gewoon een keiharde exclusive zoals Halo 5 bijvoorbeeld met ziekelijke graphics en wellicht een nieuwe IP en ik ben al best tevreden, want zoals jij ook zei...zoveel nieuws qua games had Sony ook weer niet te bieden. Anyway :
Het zou vreselijk fucking dom zijn om het niet in Europa uit te brengen, leer toch gvd eens van die fouten Sony.
Laatst bewerkt: 21 feb 2013