Dat is ook precies waarom ik niiet geloof dat ze met een zwakkere console gaan komen. No way! Ik begrijp de negativiteit ook niet echt, maar mensen raken ongeduldig en willen zien wat MS te brengen heeft. Ik kan het ook wel weer begrijpen. Ik wil gewoon dat beide kanten, MS en Sony gewoon slagen.
Kinect is overduidelijk heel belangrijk voor ze. Maar ze willen echt niet van hun fanbase af hoor. Als ze dat hadden gewilt, hadden ze vorig jaar geen Halo 4 en Forza Horizon uitgebracht. We gaan sowieso een Halo 5 krijgen, of we die bij de onthulling zien...is afwachten, maar dat is al een mooi begin. En misschien een nieuwe Forza en hopelijk nieuwe IP. Iets waar Sony ook maar eentje van had gisteren en dat was een fucking Move game
Ik hoop gewoon dat ze al een hele tijd verschillende studios op next-gen projecten hebben gezet en dat ze daarom nog niets konden tonen etc. Ik ben die berichten (niet allemaal geruchten) niet vergeten van verschillende nieuwe Microsoft IPs, Remedy die hoogstwaarschijnijk aan Alan Wake 2 werkte etc...tja sorry ,maar een Alan Wake 2 op next-gen zou een topper zijn voor MS hoor
Laatst bewerkt: 21 feb 2013