[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb echt nog niks van de Kinect gemerkt eigenlijk. Speel nog heerlijk me standaard games.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.090
    Kijk eens de vorige E3 dan :+
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En toch heb ik er geen last van. Staat hier nog geen Kinect hoor of games daarvoor.
    Dus er is niks "door me strot geduwd"
     
  4. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Chillax trouwens ook een beetje Hybrid, je zit al sinds gistervroeg de hele tijd Sony te bashen en MS op te hemelen. We zien wel wie de beste is.
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Killzone werd na de demo toch live upgeload naar Facebook (om die share functie te showen). Dat was gewoon live gameplay van de PS4.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vanaf een devkit, dat is niet hetzelfde
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hou toch op zeg. Ik ga lekker tot twee uur opblijven om Sony te kunnen bashen.
    Heb genoeg dingen gezien die tof waren en dat heb ik ook gewoon verteld. Vanochtend en vannacht. Vind het gewoon vreemd dat er zo negatief gedaan word over MS.
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    De ene console de hemel in prijzen, en de andere naar beneden halen. =(

    Ik snap dat fanboi gedoe sowieso niet.

    Ik heb zowel een Xbox als een PS3. Beiden consoles hebben hun min- en pluspunten.

    Dat zal ook zo zijn bij de Next-gen consoles. Geen enkele console is perfect.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is niet vreemd, want iedereen heeft zijn redenen ervoor gegeven (nou ja, ik iig). Je kan het ermee oneens zijn, maar het is niet alsof men de 'haat' uit zijn duim zit te zuigen. Ik zie er dus niks vreemds aan.

    Over Sony kan ik ook wel dingen vinden om te klagen als je dat liever hebt. :+
     
  11. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ook niet al het negatieve wat is gezegd over MS was serieus he. ;) Maar de verwachtingen liggen door de afgelopen E3's gewoon wat lager.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is ook precies waarom ik niiet geloof dat ze met een zwakkere console gaan komen. No way! Ik begrijp de negativiteit ook niet echt, maar mensen raken ongeduldig en willen zien wat MS te brengen heeft. Ik kan het ook wel weer begrijpen. Ik wil gewoon dat beide kanten, MS en Sony gewoon slagen.

    Kinect is overduidelijk heel belangrijk voor ze. Maar ze willen echt niet van hun fanbase af hoor. Als ze dat hadden gewilt, hadden ze vorig jaar geen Halo 4 en Forza Horizon uitgebracht. We gaan sowieso een Halo 5 krijgen, of we die bij de onthulling zien...is afwachten, maar dat is al een mooi begin. En misschien een nieuwe Forza en hopelijk nieuwe IP. Iets waar Sony ook maar eentje van had gisteren en dat was een fucking Move game :mad:

    Ik hoop gewoon dat ze al een hele tijd verschillende studios op next-gen projecten hebben gezet en dat ze daarom nog niets konden tonen etc. Ik ben die berichten (niet allemaal geruchten) niet vergeten van verschillende nieuwe Microsoft IPs, Remedy die hoogstwaarschijnijk aan Alan Wake 2 werkte etc...tja sorry ,maar een Alan Wake 2 op next-gen zou een topper zijn voor MS hoor :D
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ook mooi natuurlijk:
    8GB is een recente beslissing, dus alles wat we gisteren hebben gezien was dus waarschijnlijk gemaakt met een 4GB limiet in het achterhoofd.
    holy shit
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.903
    Alan Wake 2 zou LEGEND zijn.
    No offence maar Alan Wake 1 bood al haast next gen graphics IMO.
    Die game is zo vreselijk mooi!!
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zou fantastisch zijn om Alan Wake 2 te zien bij de onthulling, maar het kan natuurlijk ook dat we die pas later te zien krijgen. Maar het lijkt me vrijwel zeker dat de game in de maak is, of een andere titel van Remedy. Er zijn verschillende berichten over geweest.

    Weet je nog dat getease van die Alan Wake dev eerder dit jaar? Er zou iets interessants komen over Alan Wake dit jaar. Echter is Remedy volgens mij geen MS studio, dus ze kunnen het ook maken voor PS4 als ze willen. Maar het is te hopen dat ie gewoon voor de nieuwe Xbox alleen komt, anders maakt het weinig uit.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.903
    Ja dat was toch die DLC? :+
     
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909

    Ook Naughty Dog lijk verrast

    [​IMG]
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is dat naar mij bedoeld? Ik vind het beide prima systemen beide hebben positieve en negatieve punten. Viel mij alleen op dat het vooral negatief is over de Xbox de de laatste tijd. Dat is mijn punt.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee nee, dit jaar ergens gaan ze meer info geven of tonen misschien zelfs van hun nieuwe project. Remedy's nieuwe project. :)
     
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Is niet naar jou bedoeld. Ik bedoel het meer in het algemeen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina