[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    En....er was vorig jaar een bericht dat Remedy niet onder de indruk was van LA Noire's face technologie en dat zij iets hadden wat veel beter was. Dat het ervoor ging zorgen dat er geloofwaardige characters werden neergezet in hun volgende game, iets wat Alan Wake niet had. Zoiets was het.

    Dus realistische facetech en Alan Wake 2 misschien? Bring it the fuck on zeg ik! Het schijnt alleen dat AW 'maar' 2 miljoen exemplaren heeft verkocht en dat is voor MS weinig begrijp ik van anderen. Kans is klein dat ze een tweede gaan uitgeven..fucking kaffers als dat echt zo is straks.
     
  2. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Realistische facetech van Quantic Dream ook aardig impressive. De subtiele emoties en oog reflecties.. phoe.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Mooie startpost Dulle! :thumbs:
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Knack ziet er toch wel sweet uit, zo ongelofelijk kleurrijk en clean zeg. Directer erachter was toch wel belangrijk voor veel grote platformers, ben benieuwd. Beetje een Kameo-titel.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat absoluut. Ik denk alleen dat het wederom weer alleen maar voor hun games gebruikt gaat worden of voor soortgelijke games als Heavy Rain en Beyond, want in een RPG ga je dat no way terugzien.

    Haahhaah @ deze...te geniaal bij bepaalde stukken

    [yt]0rJDn0jRnUQ[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Bwhahaha, dat filmpje is geniaal droog!:thumbs:
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zo waren er toch ook een hoop van de e312? haha kan nu al niet wachten op de filmpjes van komende e3 :p
     
  8. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha heerlijk filmpje! :emo:
     
  9. Warmaster

    Warmaster Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.nu.nl/games/3251760/playstation-4-kan-toch-tweedehands-games-afspelen.html

    Dus je kan nog steeds gewoon een game in de winkel kopen en die spelen zonder dat je PS4 aan het internet hangt? Dat is voor mij een heel grote plus, ook het spelen van tweede hands spellen is blijft mogelijk. Als de nieuwe Xbox die twee dingen niet kan dan is de keuze van mijn nieuwe toverdoos niet zo moeilijk.
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Jup. Voor mij ook belangrijk, dus ben heel benieuwd welke kant Microsoft nu op gaat.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het zou echt een hele domme move zijn van MS, want de 2e hands markt is hugh... Zeker in Amerika.
     
  12. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou eigenlijk ook niet anders verwachten. Door de tweedehands markt weg te snijden, verlies je ook veel aankopen voor de consoles. Niet iedereen heeft het geld om alles nieuw te kopen.
     
  13. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Ben benieuwd naar een échte demo van dit bakbeest. Heb er best vertrouwen in dat het een tof ding gaat worden, maar die launch van gisteren was toch een behoorlijke letdown imho. Tofste was dat gezicht van die oude man, dat was echt indrukwekkend.. En dat spelen van een demo die je aan het downloaden bent is tof. Evenals een suspend en resume knop, die had er al lang moeten zijn. Maar al die randvoorwaarden, pff. Ik wil geen social media shit op mijn console. Ik wil geen videoservices die toch niet gaan werken in Europa (althans voorlopig niet). Ik hoef niets te delen. Ik hoef geen video's op te nemen. Houd mijn hart nu al vast voor alle toekomstige PS4-bezitters binnen mijn Facebook-vriendenkring.. Ik wil niet beeldhouwen met een stokje met een bal erop. Leuk dat je je games op je PS Vita kunt spelen, maar alleen binnen WiFi-bereik en waarschijnlijk alleen met een enorm goede router terwijl er verder niemand gebruik maakt van je netwerk. Leg een paar tientjes naast het geld van een Vita en je hebt een tweede PS4.. Ik wil heel simpel gruwelijk vette games spelen met de beste graphics, tofste gameplay en meest heftige geluid dat er is. En dat lijken ze tot nu toe een beetje uit het oog te zijn verloren: Het échte core-gamen. Nogmaals, heb er best vertrouwen in dat dat nog gaat komen, maar ik vond de stream van vannacht erg tegenvallen. Denk dat ze beter nog even hadden kunnen wachten tot er inderdaad een échte consoles hele toffe games had kunnen afspelen. Deze beelden konden net zo goed renders zijn.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vergis je niet he, dit klinkt heel mooi. Maar het kan nog steeds dat er een of andere activatie code bij used games zitten. Het zou heel triest zijn, maar het kan wel.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.090
    Vast niet, waar komen die geruchten eigenlijk vandaan?

    Mooie startpost :D
     
  16. Wastelander_NL

    Wastelander_NL Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga trouwens dit keer wel heel goed nadenken of ik een nieuwe console ga halen. Merk gewoon deze generatie dat ik steeds minder games speel, en maar een paar games echt vast speel.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zit net ACIII te spelen en bedacht me ineens dat graphics NU al op een niveau zijn dat ze je dik in een game trekken. Als het op next gen ps4/xbox720 'slechts' dubbel zo mooi eruit ziet (hogere res, grotere draw distance, higher res textures, etc) dan kunnen we al smullen. Gameplay gaat nog belangrijker worden om gamers te trekken.

    Maw, het gaat meer op de games aankomen, nu een bepaald grafisch niveau al gehaald is ...

    EDIT:
    Leuk stuk op Eurogamer over de 8GB DDR5:
    http://www.eurogamer.net/articles/df-hardware-spec-analysis-playstation-4

    Het zou echt een top prestatie zijn als de PS4 (en hopelijk x720) echt 8GB DDR5 aan boord heeft. Dat is echt wel huge!
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855


    Zo fucking clean in 1080P. Buiten de slechte A.I en matige animaties dan is het wel echt dik qua graphics. Jammer alleen dat het voor de rest weer same old shit is. Doe eens wat nieuws met een FPS, geef de HUD en het effect van het kijken door een personage eens een upgrade, doe iets ofzo. Boring as hell. 8)
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dat komt wel. Hoop ik :p
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zo saai... Het publiek klapte ook niet eens. Viel jullie dat niet op? 8) Jammer hoor, toch NL trots...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina