Ik heb zelf niet heel veel verstand van specs enzo, maar zou DDR3 dan echt voor lelijkere games of mindere performance zorgen? Het is dan te hopen dat MS nog niet aanpassingen kan en zal maken... Misschien is Mattrick er niet, Jack Tretton was er immers gisteren ook niet
Zat vanochtend nog wat post shows te kijken en bij een kwam er langs. Dat MS misschien soort van subscription prijs gaat doen. Beetje zoals een telefoon abonnement. Best goedkope aanschafprijs (100/150 euro) maar dat Xbox live dus verplicht word en je daar dus ieder jaar x bedrag voor betaald.
Hmmm Dit werkt wel in US. Want zij hebben veel meer voor Live met al die movies en shows. En voor Live gaming alleen is het wel duur.
De 360 lanceerde toch ook wereldwijd overal op dezelfde datum? Dus de kans dat de nieuwe ook gewoon wereldwijd lanceert is vrij groot toch?
Microsoft to reveal Xbox 720 in April - report http://www.mcvuk.com/news/read/microsoft-to-reveal-xbox-720-in-april-report/0111328 http://www.computerandvideogames.com/392950/industry-expects-microsofts-response-to-ps4-in-april/
Ik las een tijd geleden dat er een vermoeden was dat MS nog voor de GDC de release zou doen. Dit in verband met de games die dan op de GDC gepresenteerd zouden kunnen worden. Ik weet het niet, maar MS please schiet op met de reveal
Eigenlijk is de PS4 reveal zo vroeg. Meestal zien we consoles voor het eerst in Mei ofzo. Dus we zijn een beetje verwend nu.
Mjah ach het maakt eigenlijk ook niet uit wanneer we hem zien. Hij komt toch wel een keer. En aangezien ik nu op de xbox game zal ik niet snel van platform switchen. 99,9999999999999999% zeker dat ik hem direct koop en niet overstap naar de PS4.
2 jaar geleden had ik hetzelfde gezegd. Maar deze keer weet ik het echt niet. Het gaat er echt aan liggen wat voor specs en doelgroep de Xbox gaat hebben.
Dat systeem is echt belachelijk duur. Stel dat je 5 jaar met de Xbox doet: - XBL € 15 x 60 maanden = 900 - Aanschaf Xbox = 100. Totaal = 1000 Huidige situatie: - Aanschafprijs Xbox op release € 400 - XBL 5 jaar x € 40 = 200 Totaal = 600
Daarom zei ik ook dat het meer nut heeft in US omdat je daar meer uit je Xbox Live haalt en mensen het daar ook veel gebruiken voor Netflix, Sport etc.
waarom niet gewoon Gold voor 30 euro per jaar en Gold+ voor 60 euro. Gold alleen gamen, DLC, Demos en chat. En Gold+ met alle apps en series enzo.
Persoonlijk vind ik dat ze het online gamen gewoon bij silver neer moeten zetten. Ik zie ze dat ook nog wel doen ook nu ps+ steeds beter gewaardeerd wordt. Alle overige opties kan je dan via gold ontsluiten.